Η σπορ πλευρά του GSX-S 125 θα σας εκπλήξει! Παράλληλα, παραμένει εξαιρετικά βολικό σε συνθήκες πόλης.

    Οδηγώντας: Αυτό που χρειάζεσαι

    Όταν καθίσεις στη σέλα του GSX-S πριν καν οδηγήσεις, εντυπωσιάζεσαι από το βάρος του (133 κιλά) το οποίο θα βοηθήσει ιδιαίτερα τους νεότερους και ίσως πιο μικρόσωμους αναβάτες. Προκειμένου να εμποδίσει την εύκολη πρόσβαση, το μοντέλο παρέχει τη δυνατότητα ασφάλισης της κεντρικής κλειδαριάς  μαγνητικά, η οποία απενεργοποιείται εύκολα (μόνο) με το πίσω μέρος του κλειδιού. Γυρνάς λοιπόν το κλειδί, πατάς στιγμιαία το διακόπτη της μίζας και ο κινητήρας ζωντανεύει με μια γλυκιά και σταθερή λειτουργία όπως αρμόζει σε μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα. Ο συμπλέκτης είναι ιδιαίτερα μαλακός και ξεκινώντας διαπιστώνεις αμέσως πόσο εύκολα μπορείς να κινηθείς γρήγορα στο αστικό περιβάλλον. Φυσικά δεν είναι η δύναμη των 15 ίππων υπεύθυνη για αυτό, αλλά η στιβαρότητα και η ομοιογένεια που προσφέρει το GSX-S. Ο κινητήρας έχει γραμμική λειτουργία και είναι απλώς αξιοπρεπής στις χαμηλές στροφές, καθώς δείχνει τον καλύτερο του εαυτό από τις 8.000σ.α.λ μέχρι το όριο του κόφτη. Πίστεψε με, θα κινείσαι συνεχώς σε αυτό το φάσμα, αφού όχι μόνο δεν δυσανασχετεί αλλά παράγει και ωραίο ήχο παρά τα 125 κυβικά του. Η τελική που είδαμε στο κοντέρ κρίνεται υπεραρκετή για τις συνθήκες των πόλεων, αφού ξεπέρασε τα 125χλμ/ώρα με τη μοτοσυκλέτα απόλυτα σταθερή. Μην ξεχνάς ότι δεν πρόκειται να κολλάς πουθενά, αφού σε αυτό συντελούν τόσο οι μαζεμένες διαστάσεις όσο και το κόψιμο του τιμονιού. Οι αναρτήσεις δεν ρυθμίζονται, αλλά είναι όσο σφιχτές  χρειάζεται για σπορ συμπεριφορά, χωρίς όμως να είναι ¨κούτσουρα¨ και να κουράζουν (σε αντίθεση με τη σκληρή σέλα). Σε φιδίσιο δρόμο στρίβει και αλλάζει πορεία με τη σκέψη, ενώ η ταχύτητα που μπορείς να διατηρείς ακόμα και σε κλειστές στροφές πραγματικά εκπλήσσει. Σε συνδυασμό με την πρόσφυση των Dunlop και τα χρώματα Moto GP, θα σε κάνει να νιώσεις λίγο από την αίγλη των αγώνων και να ψάξεις την κοντινότερη πίστα καρτ για να ¨παίξεις¨ με ασφάλεια. Τα φρένα είναι στο ίδιο επίπεδο, παρέχοντας καλή αίσθηση και δύναμη ικανή να σταματήσει εύκολα το μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά όταν χρειάζεται.