Επιθετική σχεδίαση που τονίζει τον σπορ χαρακτήρα.

    Η άποψή μας

    Μπορεί να είναι μόνο 125 κυβικά αλλά είναι ξεκάθαρα μια πραγματική μοτοσυκλέτα τόσο σε εμφάνιση όσο και σε συμπεριφορά. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που μόλις έβγαλε το δίπλωμα Α1, έχει στη διάθεσή του μια από τις καλύτερες επιλογές για να ξεκινήσει στο χώρο των δύο τροχών, αφού η τιμή του δεν ξεφεύγει σημαντικά από ορισμένα παπιά. Όσο για τους πιο έμπειρους, ποιος δεν θα ήθελε να προσθέσει ευκολία και οικονομία στην καθημερινότητα του, χωρίς να αποχωριστεί τον όρο μοτοσυκλέτα. Μοντέλα σαν το GSX-S 125 είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία η εικόνα των πόλεων να αποκτήσει ξανά ποικιλία. 



    Κινητήρας   
    Τύπος  4T, 1Κ, Y/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  124.4
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 62 X 41,2
    Συμπίεση (:1) 11
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  15/ 10.000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  1,16/8000
    Τροφοδοσία  Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  11
    Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 3.4
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α
    Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος 290χιλ , 2Ε , ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος 187χιλ, 1E , ABS 
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 90/80-17
    Ελαστικό Π 130/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2000
    Πλάτος (χλστ.) 700
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1300
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 785
    Βάρος (κιλά)  133
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. N/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
    Στροφόμετρο Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  N
    Μερικός χιλιομετρητής  N
    Ένδειξη βενζίνης  N
    Δείκτης θερμοκρασίας  O
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  O
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  O
    Χειρολαβές / Σχάρα  O
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O/O