Το συμβατικό πιρούνι μπορεί να μην έχει ρυθμίσεις, αλλά στην πράξη δεν φαίνεται να τις χρειάζεται

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Σίγουρες επιλογές

    Όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας έτσι και στο GSX-S 125, η Suzuki τοποθέτησε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, καθώς αποτελεί μια σίγουρη- δοκιμασμένη λύση που συνδυάζει την οικονομία κατασκευής με  την απαραίτητη στιβαρότητα. Στο ίδιο μοτίβο κινούνται και οι αναρτήσεις οι οποίες δεν διαθέτουν ρυθμίσεις και αποτελούνται από ένα συμβατικό πιρούνι και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Στον τομέα των φρένων, η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται μπροστά με έναν δίσκο 290χιλ με διπίστονη δαγκάνα, πίσω με ένα δίσκο 187 χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα αλλά και με την πανάλαφρη (μόλις 590γρ.) μονάδα ABS της Bosch η οποία αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα των 17ρηδων αλουμινένιων τροχών, καθώς φροντίζει για την συνεχή  πρόσφυση των ελαστικών Dunlop D102.