Γραμμική λειτουργία και απόδοση στο όριο του διπλώματος Α1.

    Κινητήρας: Στο όριο του Α1

    Η καρδιά του μικρού GSX-S είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 125 κυβικών (62χιλ διάμετρος, 41,2χιλ διαδρομή) με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες. Η τροφοδοσία καυσίμου όπως σε όλες τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες γίνεται με ψεκασμό και έτσι επιτυγχάνεται χαμηλή κατανάλωση (στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 3,4 λίτρα ακόμα και με γρήγορη οδήγηση) χωρίς εκπτώσεις στην απόδοση, καθώς η τελευταία κυμαίνεται στα όρια του διπλώματος Α1, κάτι που μεταφράζεται σε 15 ίππους στις 10.000σ.α.λ με ροπή 1,16 κιλά στις 8.000σ.α.λ. Ο νέος κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων, καλύπτει φυσικά τις προδιαγραφές Euro 4, ενώ η εκκίνηση του γίνεται πατώντας στιγμιαία το κουμπί της μίζας χάρη στο σύστημα Easy Start της Suzuki.