LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi είναι ρυθμιζόμενο και προσαρμόζεται εύκολα για οδήγηση εντός αλλά και εκτός δρόμου.

Λιτό σχεδιαστικά και στιβαρό το αλουμινένιο ψαλίδι. Καλή η αίσθηση που προσφέρει το πίσω φρένο.

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Το RS 650 R της ιταλικής εταιρίας είναι από εκείνες τις προτάσεις που πλησιάζουν όσο πιο κοντά γίνεται στο αυθεντικό on-off, που μπορεί να κινηθεί το ίδιο άνετα σε άσφαλτο και χώμα, κάτι που δεν απαντάται πλέον τόσο συχνά όσο παλιότερα. 

Το βάρος του ανέρχεται στα μόλις 149 κιλά, χωρίς καύσιμο, το πλαίσιό του είναι ένα στιβαρότατο ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς και οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ιδιαίτερα ποιοτικές επιλογές. Τον πίσω τροχό αναρτά ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, με μοχλικό και ρύθμιση για αργή αλλά και γρήγορη συμπίεση παρακαλώ.

Μπροστά βλέπουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών στα 45 χλστ. με τις διαδρομές να ανέρχονται στα 210 και 270 χλστ. αντίστοιχα και ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς. Στα φρένα οι Ιταλοί κοίταξαν προς Brembo μεριά και επέλεξαν μια διπίστονη δαγκάνα για τον εμπρός δίσκο των 260 χλστ. και μια μονοπίστονη για τον πίσω των 220 χλστ.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ