Κινητήρας – Περιφερειακά - Επιδόσεις
4 Φωτογραφίες »

Κινητήρας – Περιφερειακά - Επιδόσεις

To Virtus 125 έχει στην καρδιά του έναν υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 125cc που αποδίδει 11,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 10,5 Nm ροπής στις 7.250 σ.α.λ. Η εύρυθμη λειτουργία εμφανίζεται κυρίως στη χαμηλομεσαία περιοχή , ενώ γίνεται πιο ζωηρός στις ψηλές στροφές με την κατανάλωση υπό πίεση να υπερβαίνει τα 3 λίτρα. Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα από τη χρήση του συστήματος Start / Stop με το οποίο είναι εφοδιασμένο το Virtus 125, καθώς από τη μια μειώνει την κατανάλωση αλλά η αργή επαναφορά του σε κάθε άναψε-σβήσε του κινητήρα με το ταυτόχρονο κλείσιμο του φωτισμού πορείας (παραμένουν τα φώτα θέσεως) από την άλλη, δημιουργούν προβληματισμό.
 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 6
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 15,9
80 - 0 (μέτρα) 33,4
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3

Στον τομέα του πλαισίου, έχει γίνει καλή δουλειά ώστε να επιτευχθεί μια καλή ισορροπία ανάμεσα στην ακαμψία και την ελαστικότητα, ενώ και οι αναρτήσεις (πιρούνι 30mm με διαδρομή 90mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης) λειτουργούν ευχάριστα καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το σταμάτημα του σκούτερ αναλαμβάνουν ένας δίσκος 240mm με τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 220mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω, παρουσία CBS. Έχουν ωραίο αρχικό δάγκωμα, το οποίο γεμίζει έναν αναβάτη (ειδικά έναν νέο) με αυτοπεποίθηση, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, χρειάστηκαν 33,4 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το Virtus 125 από τα 80 χλμ./ώρα, νούμερο που το τοποθετεί στο πάνω μισό της κατηγορίας.
Οι ζάντες είναι 13” εμπρός και πίσω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 110/70 και 130/70 αντίστοιχα.

Σελίδα 1Daytona Virtus 125 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Περιφερειακά - Επιδόσεις
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA