Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το Daytona Virtus 125 έχει μεν τον Adventure εμφανισιακό χαρακτήρα, πρόκειται όμως κατά βάση για ένα σκούτερ πόλης, με αυτά τα χαρακτηριστικά όμως να το βοηθάνε στον καθημερινό του ρόλο. Όπως προαναφέρθηκε η «σωματοδομή» του βοηθάει και τους ψηλότερους αναβάτες να έχουν μια άνετη καθημερινή μετακίνηση, χωρίς να στερεί όμως κάτι από τους πιο «βραχύσωμους», καθώς το ύψος σέλας είναι μεν στα 800mm, αλλά η διάταξή της επιτρέπει το άνετο πάτημα στο έδαφος. Το πλάτος του Virtus 125 είναι μόλις 780mm, κάτι που του επιτρέπει - σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος (156 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 13,5 λίτρων) - να ελίσσεται άνετα μέσα στην κίνηση, υποβοηθούμενο και από τον μοχλό που του δίνει το κόψιμο του τιμονιού του, που όπως προαναφέρθηκε θυμίζει αρκετά μοτοσυκλέτας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και η άνετη σέλα επιτρέπουν στον αναβάτη να γράψει αρκετά ακούραστα χιλιόμετρα στους δρόμους της πόλης, ενώ  οι αναρτήσεις είναι πάνω από το επίπεδο των σκούτερ 125cc, με την πίσω να είναι η ευχάριστη έκπληξη της δοκιμής. Ακόμα και με δεύτερο άτομο στη σέλα, η ρύθμιση της προφόρτισης εξασφαλίζει άνετες μετακινήσεις, σημειώνοντας υψηλή βαθμολογία– κρίνοντας με γνώμονα την κατηγορία.
Η ύπαρξη χειρόφρενου κάνει τη ζωή πολύ πιο εύκολη μέσα στην πόλη και σε μια μέρα που το Virtus χρησιμοποιήθηκε για ρόλο «φορτωτή» με πολλές στάσεις σε ανηφοροκατηφόρες, αυτή η μικρή λεπτομέρεια μας έλυσε τα χέρια. Το ίδιο και τα φρένα του, που μας επέτρεπαν να είμαστε αρκετά χαλαροί, ξέροντας ότι όταν χρειαστεί θα μας βγάλουν ασπροπρόσωπους.
Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά, αυτή θα ικανοποιήσει όλη τη γκάμα των αναβατών, καθώς μέχρι τα όρια των δυνατοτήτων του (πλησιάζει τα 100 χλμ. τελική) θα ανταπεξέλθει πλήρως, χωρίς ζορίσματα ή «γκρίνιες», κάνοντάς το έναν ευχάριστο συνοδοιπόρο στην πόλη, ενώ δεν θα αρνηθεί και να ακολουθήσει και σε πιο σβέλτους ρυθμούς (στα φυσιολογικά επίπεδα πάντα).
Αυτό που θα θέλαμε θα ήταν ο κινητήρας να έχει λίγο περισσότερη δύναμη στις χαμηλές στροφές και το Start / Stop να λειτουργεί λίγο πιο ομαλά (υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης). 

Σελίδα 1Daytona Virtus 125 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Περιφερειακά - Επιδόσεις
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA