Είναι η μοτοσικλέτα που έγραψε ιστορία με τον τελευταίο
τίτλο του Max Biaggi στο WSBK,
η μοναδική V4 που
τρέχει σήμερα στο παγκόσμιο των μοτοσικλετών παραγωγής και φυσικά μια από τις
μόνιμες πρωταγωνίστριες των συγκριτικών Superbikes παγκοσμίως.
Φέτος η Aprilia
έκανε μια δυναμική ανανέωση του κορυφαίου της μοντέλου, τόσο εκτενή που θα
μπορούσε να μιλά για μια νέα μοτοσικλέτα. Για την ακρίβεια, αυτό ακριβώς λέει
στο press kit.
Ο γνωστός V4 65 μοιρών κινητήρας
πέρασε από τόσο ψιλό κόσκινο που οι Ιταλοί μηχανικοί κατάφεραν να του βγάλουν
16 επιπλέον άλογα και 2,5 κιλά ροπής! Παραμένει ο γιγάντιος βαθμός
προσαρμοστικότητας του πλαισίου που επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίσει θέση
κινητήρα, γωνία λαιμού, έδραση ψαλιδιού και ύψος του πίσω μέρους - ρυθμίσεις
που μόνο σε paddock
παγκοσμίου θα περίμενε κανείς.
Διατίθεται στη βασική έκδοση RR με το πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο APRC, στην οποία μπορεί να
προστεθεί έξτρα το Race Pack με σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες και μια τριπλέτα Ohlins με πιρούνι, αμορτισέρ
και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Εκτός αυτού, υπάρχει και η συλλεκτική έκδοση RF, που διαθέτει ως στάνταρ το Race Pack και τον εικονιζόμενο
χρωματισμό "Superpole"
και θα κυκλοφορήσει μόνο σε 500 αριθμημένα κομμάτια.
Κινητήρας: 4Τ, V4, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 999,6
Ισχύς (hp/rpm): 201
/ 13.000
Ροπή (kg.m/rpm): 11,5
/ 10.500
Βάρος (kg): 180 (στεγνό)
Τιμή (ευρώ): 18.000 (RF: 21.000)
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr