LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περισσότερα άλογα, μεγαλύτερη ροπή, λιγότερο βάρος, φρέσκα ηλεκτρονικά. Να το αφήσω;

BMW S 1000 RR

Πέρασαν κάμποσα χρονάκια από το 2010 και τη θορυβώδη της εμφάνιση, παραλίγο να πάρει έναν τίτλο WSBK με τον Marco Melandri, τον πήρε στο Ευρωπαϊκό Superstock. Η χάρη της έφτασε ως τις CRT των MotoGP και συνεχίζει να γράφει ιστορία σε πολλά εθνικά πρωταθλήματα.

Η superbike της BMW φέτος πέρασε από μια εκτενή διαδικασία ανανέωσης. Η δίαιτα σταμάτησε στα τέσσερα κιλά, ο κινητήρας απολαμβάνει αρκετών τονωτικών αλλαγών ως τους 199 ίππους και παρέα με το νέο σύστημα εξάτμισης υπόσχεται πιο γεμάτη ροπή παντού. Αλλαγμένη πλέον είναι και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, καθώς το όλο πακέτο συμπληρώνεται με ένα σκασμό ηλεκτρονικά προεξάρχοντος του Dynamic Damping Control (DDC) που κληροδοτήθηκε απευθείας από το HP4.

Κινητήρας: 4Τ, 4K, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 999
Ισχύς (hp/rpm): 198 / 13.500
Ροπή (kg.m/rpm): 11,3 / 10.500
Βάρος (kg): 204 (γεμάτη)
Τιμή (ευρώ): 18.200

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ