Το διπλό φαινόμενο που παρουσίασε φέτος η Kawasaki ονομάζεται H2 και H2R. Στην κεντρική ιδέα έχουμε τον κινητήρα του ZX-10R με σημαντικές τροποποιήσεις. Αρχικά του ρίχνουμε τη συμπίεση στο
8,5:1 γιατί του έχουμε προσθέσει έναν υπερσυμπιεστή, ειδικά κατασκευασμένο για
την περίσταση. Μετά αλλάζουμε τον ψεκασμό με 50άρια σώματα, προσθέτουμε ένα
αγωνιστικού τύπου κιβώτιο και, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής της Kawasaki, ένα quick shifter. Όλα αυτά τα κρεμάμε
σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα σε πράσινο και τα παντρεύουμε με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι
από αλουμίνιο. Κλείνουμε με διαστημικής σχεδίασης φέρινγκ, το αγωνιστικό
πιρούνι της Kayaba (KYB) με τίτλο AOS-II, δισκάρες 330 χιλιοστών με ακτινικές Brembo και
το προηγμένο ABS της Kawasaki που
ονομάζεται KIBS.
Για το κάτι παραπάνω υπάρχει το μονάκριβο H2R. Δε βγάζει πινακίδα, αλλά μπορεί να βγάλει το παιδί μέσα από
οποιονδήποτε. Ξεχωρίζει από τα ανθρακονημάτινα πτερύγια που το κρατούν από το
να πετάξει, την αγωνιστική εξάτμιση εξ ολοκλήρου από τιτάνιο, καθώς και ένα
σκασμό τροποποιήσεις στον κινητήρα για να μπορεί να αντέχει μια απόδοση 310
ίππων.
Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Ισχύς (hp/rpm): 210
/ 11.000 (H2R: 310 / 14.000)
Ροπή (kg.m/rpm): 13,6
/ 10.500 (H2R: 16,8 / 12.500)
Βάρος (kg): 238 γεμάτο (H2R: 216)
Τιμή (κ.εκ.): 27.990 (H2R: 54.990)
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr