Μιλώντας για παράδοση, και φέρνοντας στο
μυαλό τη BMWMotorrad,
μία διάταξη κινητήρα έρχεται αβίαστα στο μυαλό. Boxer. Από την πρώτη
μοτοσικλέτα της BMWMotorrad,
τη θρυλική R
32 του 1923, ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί σήμα κατατεθέν της φίρμας, ενώ αυτή
τη στιγμή η BMW
είναι η μόνη εταιρεία παραγωγής μοτοσικλετών παγκοσμίως που διαθέτει τη
συγκεκριμένη διάταξη στα μοντέλα της γκάμας της. Φυσικά λόγω χαρακτήρα του RnineT, ο συγκεκριμένος boxerκινητήρας
είναι αερόψυκτος –προερχόμενος από τη προηγούμενη γενιά R, με το ψυγείο του λαδιού σε λογικές
διαστάσεις να δένει αρμονικά με τη γενική κατασκευή. Αποδίδει 110 hp στις 7.750 σαλ., με ροπή 12,13 Kgm στις 6.000 σαλ. Ο κόφτης βρίσκεται
στις 8.500 σαλ., ενώ οι επιδόσεις του είναι υπέρ-αρκετές για το RnineT, με υψηλή τελική 210 χλμ/ώρα, και με
ικανοποιητικότατη μέση κατανάλωση 6,1 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα. Το κιβώτιο των
6 σχέσεων είναι ακριβές και εύκολο στις αλλαγές, ενώ ο συμπλέκτης θέλει αρκετή
δύναμη στο τράβηγμα, ενώ δεν αρέσκεται σε έντονη ταλαιπωρία, και θα σας δείξει
τη δυσαρέσκεια του με το να μυρίσει νωρίς, αν τον ταλαιπωρήσετε με… καγκουριές.
Οι επιταχύνσεις του RnineT
είναι δυνατές, με το χαρακτήρα του μοτέρ να διέπεται από ηλεκτρικό τράβηγμα,
ελαστικότητα, και ικανότητα τόσο για ηρεμία πνεύματος σε χαλαρές βόλτες, όσο
και για σβέλτες επιταχύνσεις / ρεπρίζ, όταν το θελήσετε.