Η έλλειψη του Telelever μπροστά, και η αντικατάσταση του με ένα ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά έκανε πιο άμεσο, πιο παιχνιδιάρικο, και πιο εύπεπτο το look, αλλά και το κράτημα και τη γενικότερη συμπεριφορά του R nineT. Το κτηνώδες πιρούνι των 46 χιλιοστών, που προέρχεται από S 1000 RR, μπορεί να μη ρυθμίζεται, έχει όμως άριστη προ-ρυθμισμένη απόδοση, που ισορροπεί με μαεστρία ανάμεσα στη σφιχτή -αλλά όχι ανυποχώρητη- αίσθηση, και στην άνεση.
Παράλληλα με τις διαστάσεις του, το χρυσό χρώμα του πιρουνιού χτυπάει αμέσως στο μάτι, και αποτελεί over-engineered εξάρτημα, που συνάδει με τη χειροποίητη custom αισθητική της μοτοσικλέτας. Ο άξονας πίσω, συν το κλασικό paralever «σφραγίζουν» τη μοτοσικλέτα με ένα ακόμη βαυαρικό σήμα κατατεθέν, χαρίζοντας επιπλέον πόντους στην αραιή συντήρηση του συστήματος τελικής μετάδοσης του R nineT.
Το μονό πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται εύκολα ως προς την προφόρτιση, δίχως εργαλεία, από ένα καλαίσθητο μεταλλικό διακόπτη. Η διαδρομή σε αμφότερα τα άκρα της μοτοσικλέτας είναι 120 χλστ. Η BMW αναφέρει, πως η πίσω ζάντα των 5.5 ιντσών μπορεί να αντικατασταθεί από μια φαρδύτερη 6 ιντσών, αν έτσι θέλει ο εκάστοτε… βελτιωτής.
Τα ελαστικά δεν είναι tubeless, ενώ οι διαστάσεις τους είναι 120/70-17 και 180/55-17. Ένα σημείο που ίσως το… παράκαναν οι Βαυαροί είναι τα φρένα, καθώς αν το πιρούνι του S 1000 RR αποτελεί over-engineered εξάρτημα, τότε τα φρένα είναι τουλάχιστον… διαστημικά.
Οι διπλές ακτινικές monoblock δαγκάνες των 4 εμβόλων μπροστά, με τα μεταλλικά σωληνάκια, και το στάνταρ δικάναλο ABS προσφέρουν μεν φοβερό φρενάρισμα, τόσο σε αίσθηση όσο και δύναμη, αλλά είναι στο όριο της αισθητικής υπερβολής. Πίσω, το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 265 χλστ.
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr