LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η επίσημη ανακοινώσιμη ιπποδύναμη μιλάει για 28PS (δηλαδή 27,62 Hp) στις 9.700 σαλ., και η ροπή φτάνει τα 2,3 κιλά στις 8.200 σαλ.

Κινητήρας: Οικονομικός και compact

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος και ψεκαστός υγρόψυκτος κινητήρας έχει χωρητικότητα 249 κ.εκ., 4 βαλβίδες και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, με διαστάσεις 72 x 61,2 χιλιοστά, και υψηλή συμπίεση 11,3:1. Ο θάλαμος καύσης είναι τύπου pentroof, ενώ σύμφωνα με την Kawasaki, πιστόνι, πείρος και μπιέλα είναι ελαφρού κράματος, και μαζί με τα προφίλ των εκκεντροφόρων, το σχεδιασμό της εισαγωγής και το σώμα ψεκασμού των 38 χλστ. επιτρέπουν στον κινητήρα να γυρίσει απροβλημάτιστα με πολλές στροφές. Οι ιδανικές αλλαγές γίνονται κοντά στις 10.000 σαλ. Καθόλου άσχημα. Η επίσημη ανακοινώσιμη ιπποδύναμη μιλάει για 28PS (δηλαδή 27,62 Hp) στις 9.700 σαλ., και η ροπή φτάνει τα 2,3 κιλά στις 8.200 σαλ. Ο κύλινδρος διαθέτει κατεργασία σκλήρυνσης (electrofusion), που συνεισφέρει στην απαγωγή της θερμότητας, αλλά και στην αξιοπιστία του κινητήρα. Η επίστρωση του κυλίνδρου βοηθάει επιπλέον στη λίπανση, αντιστέκεται στη φθορά και στα κολλήματα, και επιτρέπει μικρές ανοχές πιστονιού-κυλίνδρου, για αυξημένη απόδοση. Ο εγχυτήρας του ψεκασμού διαθέτει 10 οπές, ενώ το μπουζί είναι ιριδίου. Ο κινητήρας διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, που παίρνει κίνηση μέσω γραναζιών, και ελαχιστοποιεί -έως εξαφανίζει- τους κραδασμούς σε όλη την κλίμακα στροφών. 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ