Ας δούμε εν συντομία το εκτενέστατο -και σχετικά δύσκολο στην εκμάθηση, λόγω τρομερών δυνατοτήτων παραμετροποίησης- ηλεκτρονικό οπλοστάσιο MVICS (Motor & Vehicle Integrated) του F3 800.
Χαρτογραφήσεις
Οι τέσσερις χάρτες της μοτοσικλέτας, πέρα από τη χαρτογράφηση του κινητήρα επεμβαίνουν και σε αρκετές ακόμα παραμέτρους, όπως το Traction Control. Οι χάρτες είναι οι εξής: N (Normal), R (Rain), S (Sport) και C (Customised). Για να τους επιλέξεις, πιέζεις παρατεταμένα το κουμπί της μίζας, αφού έχεις εκκινήσει τον κινητήρα. Όπως καταλαβαίνει εύκολα κανείς το N είναι ένας καλός χάρτης για τις περισσότερες συνθήκες, το R κόβει τη δύναμη και βάζει το Traction Control στο πολύ παρεμβατικό όγδοο επίπεδο, το S αφήνει το TC σε χαμηλό επίπεδο και αυξάνει την απόκριση στο γκάζι, ενώ δίνει και full δύναμη, και το C σας επιτρέπει να αλλάξετε τα φώτα στα πάντα! Διαλέξτε ευαισθησία γκαζιού (Normal, Rain και Sport), Max Engine Torque - μέγιστη ροπή κινητήρα (Rain, Sport), Engine Brake - φρένο κινητήρα (Normal, Sport), Engine Response - απόκριση κινητήρα (Slow, Fast), και τέλος Engine RPM Limiter, κόφτης στροφών (Normal, Sport).
Traction Control
Για να ρυθμίσεις το Traction Control, μπαίνεις στο μενού TC, χρησιμοποιώντας 2 κουμπιά στο αριστερό γκριπ, και από εκεί διαλέγεις επίπεδα (1-8) ή το απενεργοποιείς.
ABS / RACE ABS
Η μοτοσικλέτα διαθέτει ABS για χρήση δρόμου, λιγότερο παρεμβατικό Race ABS για περιβάλλον πίστας με σύστημα RLM (Rear Lift Mitigation) που αποτρέπει το ανασήκωμα του πίσω τροχού στο έντονο φρενάρισμα, ενώ μέσα από το μενού του ABS μπορεί κανείς να το απενεργοποιήσει αν έτσι θέλει.
Shifter
Μπαίνοντας στο μενού Quick Shift, ενεργοποιείς ή απενεργοποιείς το Shifter, το οποίο σου επιτρέπει να ανεβάζεις (και μόνο) ταχύτητες με το γκάζι τέρμα ανοιχτό. Χρήσιμο το shifter στην πίστα, όχι τόσο σε δρόμο ή stunts, καθώς θέλει προσοχή να μην ξεχνάς το πόδι πάνω στο λεβιέ, καθώς το shifter μπορεί να βάλει νεκρά για λίγο, νομίζοντας πως θα αλλάξεις ταχύτητα. Πρέπει να αναφέρουμε πως η F3 800 είναι η μοναδική μοτοσικλέτα που γνωρίζουμε, όπου το shifter απενεργοποιείται / ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού!
Speed Limiter
Με το μενού Speed Limiter, o αναβάτης ρυθμίζει τη μέγιστη επιτρεπόμενη τελική ταχύτητα της μοτοσικλέτας. Χρήσιμη ρύθμιση για μια διέλευση από τα pits, σε περιβάλλον αγώνα.
Χρονόμετρο
Με τη βοήθεια του μενού Chrono, ο αναβάτης ενεργοποιεί το χρονόμετρο, έχοντας τη δυνατότητα να καταγράφει το γυρολόγιο του σε πίστα, πιέζοντας το σινιάλο κάθε φορά που συμπληρώνει γύρο. Το σύστημα μπορεί να καταγράψει έως και 100 γύρους, ενώ κάθε φορά που συμπληρώνετε ένα γύρο, στα όργανα εμφανίζεται ένα “+” ή ένα “-”, αναλόγως αν ο γύρος σας ήταν πιο αργός ή πιο γρήγορος από τον προηγούμενο.