Αναμφίβολα το Django είναι μια ξεχωριστή πρόταση στα 125 κ.εκ. Με στιλ ρετρό και ξεχωριστό, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, καλά φρένα και δυνατότητες εξατομίκευσης, μπορεί να κάνει πραγματικά ξεχωριστή την καθημερινότητά σας, χωρίς να θυσιάσει τη χρηστικότητα και την οικονομία. Η τιμή του είναι λίγο υψηλή για 125άρι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απαγορευτική, ενώ υπάρχει και η έκδοση Heritage με ακόμη χαμηλότερη τιμή. Όπως και να έχει, το στιλ του συμπληρώνεται και από χειροπιαστά ποιοτικά χαρακτηριστικά ενώ απέναντι στα περισσότερα 125άρια scooter δείχνει σημαντικά πιο πολυτελές και ακριβό, κάτι που δείχνει ότι το στιλ δύσκολα μπορεί να το αποτιμήσει κανείς αλλά σίγουρα θα το προτιμήσει!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ,2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,6 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52,4x57,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 10/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,9/7.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 8,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 3,3 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) | 131 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Τηλεσκοπικό πιρούνι, 40 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 75 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | 65 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 200 χλστ., SBC |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 200 χλστ., SBC |
Εξοπλισμός | |
ABS | _ |
Μίζα | Y |
Μανιβέλα | Y |
Στροφόμετρο | _ |
Κοντέρ | Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας | _ |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Φέρινγκ | _ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες | _ |
Κεντρικό σταντ | Y |
Πλάγιο σταντ | Y |
Σχάρα | Y |
Κλειδαριά κράνους | _ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση | _ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση | Υ |
Τροχοί-ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-12΄΄ |
Ελαστικό Π | 170/70-12΄΄ |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 1.925 |
Πλάτος -τιμόνι (χλστ.) | 710 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 770 |
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr