LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καλά σε απόδοση τα φρένα δεν προβληματίζονται με το μεγάλο βάρος του Burgman.

Πλαίσιο/Φρένα/Αναρτήσεις: Ρετούς και εδώ

Μικρές αλλαγές είχαμε στο πλαίσιο του Burgman. Το μικρό υποπλαίσιο αφαιρέθηκε για εξοικονόμηση βάρους, ενώ άλλαξε σε σχεδίαση και το πίσω μέρος του πλαισίου. Παράλληλα τα σταθερά μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη ήρθαν πιο ψηλά κατά 10 χλστ., ενώ η ποδιά έχει διαφορετική σχεδίαση, “κοφτή” στο πίσω μέρος για να πατά ευκολότερα στο έδαφος ο αναβάτης. Μειωμένο κατά 10 χλστ. παρουσιάζεται και το μεταξόνιο, ενώ το ύψος της σέλας έχει “πάρει” 10 χλστ. και ανέρχεται πλέον στα 760. Αλλαγές έχουμε και στα φρένα με νέους πλευστούς δίσκους εμπρός, αλλά και νέα μονάδα ABS, κατά 55% ελαφρύτερη από την προηγούμενη.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ