LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ιδιαίτερα εξελιγμένο το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού που αυξάνει ακόμη περισσότερο την ενεργητική ασφάλεια της Vespa.

ASR: Η έξτρα ασφάλεια

Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού είναι τα μεγάλα νέα για την ελαφρώς ανανεωμένη GTS μαζί με το ABSTo ASR ξεκίνησε από τις μοτοσικλέτες του Piaggio Group, πέρασε στα scooter και τώρα στη Vespa, προσφέροντας επιπλέον ενεργητική ασφάλεια στον αναβάτη στους γυαλισμένους δρόμους της πόλης. Η GTS, με την άμεση μετάδοση του κιβωτίου και τους μικρούς της τροχούς ίσως και να ήταν το scooter που το χρειαζόταν περισσότερο αφού δεν είναι δύσκολο να κάνει κάποιος τον πίσω τροχό του να σπινάρει. Το ηλεκτρονικό σύστημα της Piaggio λειτουργεί υποδειγματικά και όχι μόνο για τα στάνταρ των scooter. Στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού, σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, ο αναβάτης αντιλαμβάνεται την διακριτική του λειτουργία, η οποία, χωρίς να γίνεται ενοχλητική ή απότομη, τιθασεύει τη δύναμη που φτάνει στο δρόμο και αφήνει τη Vespa να επιταχύνει προοδευτικά. Δεν θα νιώσετε ποτέ το ASR να επεμβαίνει εκτός και αν χρειάζεται πραγματικά. Σε περίπτωση που χρειάζεται, το ASR μπορεί να απενεργοποιηθεί με τον κινητήρα σε λειτουργία απλά με το πάτημα του κουμπιού της μίζας.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ