Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού είναι τα μεγάλα νέα για την ελαφρώς ανανεωμένη GTS μαζί με το ABS. ToASRξεκίνησε από τις μοτοσικλέτες του PiaggioGroup, πέρασε στα scooterκαι τώρα στη Vespa, προσφέροντας επιπλέον ενεργητική ασφάλεια στον αναβάτη στους γυαλισμένους δρόμους της πόλης. Η GTS, με την άμεση μετάδοση του κιβωτίου και τους μικρούς της τροχούς ίσως και να ήταν το scooterπου το χρειαζόταν περισσότερο αφού δεν είναι δύσκολο να κάνει κάποιος τον πίσω τροχό του να σπινάρει. Το ηλεκτρονικό σύστημα της Piaggioλειτουργεί υποδειγματικά και όχι μόνο για τα στάνταρ των scooter. Στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού, σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, ο αναβάτης αντιλαμβάνεται την διακριτική του λειτουργία, η οποία, χωρίς να γίνεται ενοχλητική ή απότομη, τιθασεύει τη δύναμη που φτάνει στο δρόμο και αφήνει τη Vespaνα επιταχύνει προοδευτικά. Δεν θα νιώσετε ποτέ το ASRνα επεμβαίνει εκτός και αν χρειάζεται πραγματικά. Σε περίπτωση που χρειάζεται, το ASRμπορεί να απενεργοποιηθεί με τον κινητήρα σε λειτουργία απλά με το πάτημα του κουμπιού της μίζας.