Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β, 1ΕΕΚ |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
279,1 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
72x68,5 |
Συμπίεση (:1) |
10,5 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
24,81/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
2,6/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
9 |
Βάρος (kg,
γεμάτο) |
169 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Σωληνωτό, ατσάλινο |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm |
Διαδρομή (χιλ.) |
102 |
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, προφόρτιση |
Διαδρομή |
95 |
Φρένα Ε (χιλ.) |
Δ /256, ABS |
Φρένα Π (χιλ.) |
Δ /256, ABS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-16 |
Ελαστικό Π |
130/70-16 |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος |
2.131 |
Πλάτος |
728 |
Μεταξόνιο |
1438 |
Ύψος σέλας |
805 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
_ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Υ |
Κλειδαριά
κράνους |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr