Το νέο Multistrada έχει διατηρήσει σε µεγάλο
βαθµό τη σχεδιαστική ταυτότητα του προηγούµενου µοντέλου, χωρίς αυτό να
σηµαίνει ότι δεν φρεσκαρίστηκε σε ικανό βαθµό.
Ουσιαστικά δεν υπάρχει σηµείο
που να µην δέχτηκε την περιποίηση των σχεδιαστών της ιταλικής εταιρίας. Το
εµπρός ρύγχος έχει πλέον µεγαλύτερο όγκο και περισσότερες γωνίες και το
µεγαλύτερο µέρος του είναι στο χρώµα της µοτοσικλέτας, µε αποτέλεσµα να κάνει
πιο αισθητή την παρουσία του.
Δείχνει και είναι πιο ογκώδες, κάτι που βοηθά και
στη βελτιωµένη κάλυψη του αναβάτη από τον αέρα, χάρη και στην ανασχεδιασµένη
ζελατίνα. Πιο ογκώδες εµπρός µέρος σε συνδυασµό µε µια πιο λεπτή και αιχµηρή
ουρά έχουν αλλάξει ελαφρώς τις αναλογίες και στο προφίλ το Multistrada µοιάζει
ελαφρώς µε ταύρο έτοιµο να επιτεθεί σε κάτι είτε αυτό λέγεται στροφή, είτε
ανοιχτός δρόµος, είτε µποτιλιάρισµα.
Ποιοτικά το Multistrada βρίσκεται σε
ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Αν εξαιρέσει κανείς έναν ελαφρύ τριγµό που µοιάζει να
πηγάζει κάπου κάτω από την εντυπωσιακή TFT οθόνη πληροφοριών και γίνεται
αισθητός µόνο στις χαµηλές ταχύτητες, τα πάντα βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο
ανάλογο τις τιµής της µοτοσικλέτας: η βαφή και η συναρµογή των πλαστικών αλλά
και των µεταλλικών µερών, η αίσθηση που αφήνουν τα φωτιζόµενα (!) χειριστήρια
κατά τη χρήση τους, η επένδυση της σέλας.
Ουσιαστικά δεν υπάρχει παράπονο από
το Multistrada που κάνει τα βλέµµατα να γυρνούν σε κάθε πέρασµα του, ακόµη και
όταν δεν λειτουργεί ο πανίσχυρος V2.