Με γνώµονα το πάντρεµα της σταθερότητας στις
υψηλές ταχύτητες και τη σωστή συµπεριφορά σε όλες τις συνθήκες σχεδιάστηκε το
νέο πιο άκαµπτο πλαίσιο του Multistrada. Για να µπορεί να κινείται η
µοτοσικλέτα µε µεγαλύτερη άνεση εκτός δρόµου, ο κινητήρας ήρθε πιο ψηλά στο
πλαίσιο και η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 20 χλστ., στα 180.
Αυτές οι
αλλαγές µας δείχνουν ότι η έκδοση Enduro υπήρχε στο µυαλό των Ιταλών από την
αρχή της σχεδίασης του νέου µοντέλου. Το µονόµπρατσο και πανέµορφο ψαλίδι
εξακολουθεί να βγάζει µάτια, όπως άλλωστε και οι ηλεκτρονικά ελεγχόµενες και
ηµι-ενεργητικές αναρτήσεις της έκδοσης S.
Τόσο το πιρούνι µε τα καλάµια των 48
χλστ. που φέρουν αντιτριβική επίστρωση όσο και το αµορτισέρ είναι της Sachs και
ελέγχονται από το βελτιωµένο σύστηµα Ducati Skyhook Syspension (βλ.
Ηλεκτρονικά-Τεχνολογία).
Στον τοµέα των φρένων τα πράγµατα περνούν σε επίπεδο
superbike αφού η “S” φέρει ό,τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά: ακτινική τρόµπα µε
πιστόνι διαµέτρου 16 χλστ., δίσκους διαµέτρου 330 χλστ. και ακτινικά
τοποθετηµένες µονοµπλόκ δαγκάνες της Brembo (M504). Μην ξεχνάµε το cornering
ABS, της Bosch.