Η 1260 Enduro ενσαρκώνει τη Multistrada φιλοσοφία, σε μια πλατφόρμα που στοχεύει σε ακόμα περισσότερη εκτός δρόμου χρήση, με τον κινητήρα των 1.262 κ.εκ. να δίνει βροντερά το παρόν του και εδώ. Ο κινητήρας αποδίδει 158 ίππους και 13 kgm ροπής, ενώ το 85% αυτής είναι διαθέσιμη πριν τις 3.500 σαλ. Σύμφωνα με την Ducati, ο κινητήρας αυτός αποδίδει την περισσότερη ροπή της κατηγορίας, στις 4.000 σαλ, που είναι η περιοχή στην οποία ο κινητήρας λειτουργεί για περισσότερο χρόνο κατά την διάρκεια της οδήγησης.
Στα ηλεκτρονικά της νέας μοτοσυκλέτας περιλαμβάνονται Riding Modes και πλήρως ηλεκτρονικό γκάζι, quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα, ενώ θα φέρει την πιο εξελιγμένη τεχνολογία IMU 6 αξόνων από την Bosch. Οι αισθητήρες κινητικής κατάστασης στην μοτοσυκλέτα συνεργάζονται με μια πληθώρα βοηθημάτων για τον αναβάτη, όπως το Wheelie Control, το Cornering ABS και το Traction Control 8 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ η μοτοσυκλέτα θα φέρει επίσης σύστημα VHC – Vehicle Hold Control, που θα διευκολύνει τις εκκινήσεις σε έντονες ανηφόρες.
Η Multistrada 1260 Enduro φέρει ημιενεργητικές αναρτήσεις της Sachs με διαδρομή 185 χιλιοστών εμπρός και πίσω, που προσαρμόζονται αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης αλλά και ρυθμίζονται από τα χειριστήρια του αναβάτη. Το πιρούνι εμπρός είναι διαμέτρου 48 χιλιοστών με νέο πεπιεσμένο φυσίγγιο και τεχνολογίες χαμηλής τριβής, ενώ το πίσω αμορτισέρ φέρει και αισθητήρα θέσης του εμβόλου, που διαβάζει τις κινήσεις του αμορτισέρ και προσαρμόζει ανάλογα τις ρυθμίσεις του. Τα φρένα της μοτοσυκλέτας φυσικά προέρχονται από την Brembo, με δύο δίσκους των 320 χιλιοστών εμπρός και έναν διαμέτρου 265 χιλιοστών πίσω, που συνδυάζονται με τετραπίστονες monobloc και μια επιπλέουσα δαγκάνα αντίστοιχα.