Όταν μια μοτοσικλέτα σου προκαλεί εσωτερικό ρίγος, πάει να πει ότι ήρθε για να αναστατώσει τον εσωτερικό σου κόσμο. Η Multistrada V4 S GT θα σταθεί στο ύψος της, χωρίς να μας θέσει ποτέ όριο χιλιομέτρων και τερέν, μιας και ο κινητήρας στέκεται αντάξιος των προσδοκιών μας, οι αναρτήσεις δεν μας βάζουν όριο που και πως θα κινηθούμε και η προστασία των αεροδυναμικών βοηθημάτων δεν θα μας αφήσουν ακάλυπτους από τις ριπές του αέρα. Ο V4 - 90o Granturismo κινητήρας είναι σαν έχει «πιει» ισοτονικό ποτό, προκαλώντας γερές δόσεις αδρεναλίνης με νούμερα επιδόσεων που συναρπάζουν. Για αρχή ανοίγουμε αποφασιστικά το γκάζι από τα 0 χιλιόμετρα έως τα 50, καταφέρνοντας να τα διανύσουμε σε 1,75 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα και τα 0-160 σε 6,5 δευτερόλεπτα. Δεν σταματάμε όμως εδώ, καθώς υπάρχει και ένας τομέας που λέγεται ρεπρίζ, δηλαδή πόση ώρα θα κάνει για να προσπεράσει γρήγορα ένα άλλο όχημα, η επιλεγμένη ταχύτητα των 60χλμ/ώρα και ενώ ανοίγουμε έως τα 120χλμ/ώρα, ο χρόνος που χρειάστηκε είναι των 3,2 δευτερολέπτων. Τελευταία και από τις πλέον σημαντικές μετρήσεις είναι αυτή της απότομης επιβράδυνσης σε πλήρη ακινητοποίηση της μοτοσικλέτας, όπου από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα μειώνουμε στα 0, επιτυγχάνοντάς τη σε 40 μέτρα. Το σώμα μας είναι τοποθετημένο μέσα στη μοτοσικλέτα και η ρυθμιζόμενη θερμαινόμενη σέλα δημιουργεί μια διαφορά των 20 χιλιοστών, όπου από τα 840 πηγαίνει στα 860 χιλιοστά. Το τρίγωνο που συνθέτουν τα χέρια μας προς το χαμηλό τιμόνι μεταβλητής διατομής, τα πόδια μας στα οδοντωτά πατάκια που φέρουν αποσπώμενα λάστιχα και η απόσταση που δημιουργείται σχετικά με τον κορμό μας, θα προσφέρουν ξεκούραστες γωνίες, κάνοντας το ταξίδι με άνεση και χωρίς να πιανόμαστε σε ωμοπλάτες, πλευρά, οπίσθια και μέση.
Οι σπορ ημιενεργητικές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο, θα προσφέρουν πέραν του δέοντος καλά κρατήματα σε όλες τις διαδρομές, είτε εντός, είτε εκτός δρόμου. Με υποδειγματική σταθερότητα θα κινηθεί σε ρυθμούς ταξιδιού έχοντας τα 120χλμ/ώρα στις 4900σ.α.λ., τα 130χλμ/ώρα στις 5300σ.α.λ και τα 140χλμ/ώρα στις 5700 στροφές ανά λεπτό. Οι LED προβολείς μπροστά που σχηματίζουν δύο επιβλητικά μάτια και μία συνεχόμενη γραμμή φέροντας σχήμα σαν να είναι τα φρύδια μας ανασηκωμένα, που φέρει ρόλο DRL φώτων ημέρας, θα διοχετεύουν το φως επαρκώς για να βλέπουμε αρκετά καλά το βράδυ, σε περίπτωση που θέλουμε να δούμε χωρίς φόβο και πάθος, την τελική ταχύτητα των 272 χιλιομέτρων. Στο κλείσιμο της οδηγικής αυλαίας, έχουμε να πούμε ότι, τα στενά επαρχιακά κομμάτια θα αποτελέσουν το καλύτερο περιβάλλον για αυτή την μοτοσικλέτα και οι εξορμήσεις των ταξιδιωτικών χιλιομέτρων, με συνδυασμό τα χωμάτινα τερέν, θα προσφέρουν έντονα συναισθήματα, καθώς δίνεται η δυνατότητα η μερική απενεργοποίηση του ABS μόνο στον πίσω τροχό. Δεν πρόκειται ποτέ να προβληματιστούμε στον τομέα της ασφάλειας μιας και ένα πλήθος ρυθμίσεων-ηλεκτρονικών βοηθημάτων θα είναι πάντα στο πλευρό μας, όπως είναι το σύστημα φρεναρίσματος μέσα στη στροφή Cornering ABS, της ανίχνευσης τυφλών σημείων BSD που μας ειδοποιεί με μια πορτοκαλί ένδειξη πάνω στους καθρέφτες, της αυτόματης ρύθμισης απόστασης ACC (Adaptive Cruise Control) όπου προσαρμόζεται αυτόματα την ταχύτητα της V4 όταν φτάνει κοντά σε ένα προπορευόμενο όχημα, μειώνοντας ταχύτητα και μόλις απομακρυνθεί να ανεβεί πάλι στη επιλεγμένη ταχύτητα, το σύστημα VHC (Vehicle Hold Control) μας διευκολύνει να ξεκινήσουμε πιο εύκολα με μεγάλο φορτίο ή βρισκόμενοι σε ανηφόρα, ενεργοποιώντας το πίσω φρένο για αρκετά δευτερόλεπτα. Η συμπλήρωση του τεχνολογικού εξοπλισμού ασφαλείας έρχεται με τα φώτα στροφής DCL (Ducati Cornering Lights) που μόλις περάσεις τις 20 μοίρες ανάβουν.