Με το που κάθεσαι πάνω στη V4 S GT, νοιώθεις έντονο το στοιχείο της μοναδικότητας που αποπνέει μια Ιταλίδα γαζέλα. Η θέση που τοποθετείτε το σώμα μας, είναι μέσα στη μοτοσικλέτα, ενώ η σέλα διαθέτει ρύθμιση δύο επιπέδων για τον αναβάτη. Μέσα σε 1 λεπτό βγάζεις την πίσω, ξεβιδώνεις τα ¼ βιδάκια που βρίσκονται κάτω από το μπροστινό κάθισμα, δίνοντας το ανάλογο ύψος που σε καλύπτει, αυξάνοντας ή μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος στα 860 χιλιοστά από τα 840. Η ποιότητα που διαθέτει, είναι πέραν του δέοντος καλή, μιας και το αφρώδες υλικό είναι μέτριας σκληρότητας με την ανάλογη πυκνότητα, ώστε να μην κουράζει σε αρκετές ώρες οδήγησης. Εργονομικά, στενεύει στο εμπρός μέρος του αναβάτη, συντελώντας στο σωστό αγκάλιασμα του ντεπόζιτου, δίνοντας αρετές για ανεξάντλητο τουρισμό χωρίς κόπωση. Για τις κρύες μέρες του χειμώνα, υπάρχει και η λειτουργία της θερμαινόμενης σέλας, όπου η ενεργοποίηση της για το μέρος του αναβάτη, βρίσκεται μέσα στο υπομενού, επιλέγοντας μέσω δύο κλιμάκων, ενώ για τον συνεπιβάτη υπάρχει ένας διακόπτης με δύο σκάλες πάνω στο κάθισμα. Ζεστά θα παραμείνουν και τα χέρια μας, καθώς τα θερμαινόμενα γκρίπ τριών θέσεων ενεργοποιούνται από ένα μικρό κομβίον, που υπάρχει στα δεξιά χειριστήρια και με σύμμαχο τις προστατευτικές χούφτες βοηθάνε στην καλή απαγωγή του αέρα κρατώντας ακόμη πιο ζεστά τα χέρια μας. Αγκαλιάζοντας το ρεζερβουάρ σφιχτά, νιώθεις ότι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου, κρατώντας τους προσαγωγούς σε άνετες θέσεις, ούτε πολύ ανοιχτούς αλλά ούτε πολύ κλειστούς. Στον αγώνα ρίχνεται και η ζελατίνα με τα δύο πλαϊνά πτερύγια, όπου με μια απλή κίνηση με το ένα χέρι μέσω ενός μοχλού, ανασηκώνεται και ρυθμίζεται καθ` ύψος. Καθώς κινούμαστε στους ρυθμούς της πόλης, μέσα στο κλεινόν άστυ, η καλή λαβή που προσφέρει το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής και το μεγάλο κόψιμο του σε επιτόπιες μανούβρες, θα αποδειχθεί σωτήριο με την επιλογή να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, για οδήγηση για εντός ή εκτός δρόμου.
Οι αδιάβροχες θύρες, με αρχή γενόμενης τη παροχή ισχύος DC 12V που βρίσκεται στα δεξιά της οθόνης και την κρυφή θύρα USB 5V 2A η οποία βρίσκεται μέσα σε μία πλαστική θήκη ψυχόμενη (με ανεμιστήρα) πάνω στο ρεζερβουάρ. Η τεχνολογία της Keyless λειτουργίας είναι κάτι που δεν θα μπορούσε να λείπει από τη Κυρία V4, που όμως θα χρειαστεί το έξυπνο κλειδί που έχει τοποθετημένο μέσω αναδίπλωσης μέσα του το μεταλλικό κομμάτι για το άνοιγμα της σέλας. Και αν για κάποιο λόγο δεν πιάσει η ασύρματη λειτουργία του κλειδιού, τότε το ακουμπάμε πάνω στο δεξί τμήμα του copkit που είναι τοποθετημένη η κεραία και λειτουργεί. Ξεκλειδώνοντας το τιμόνι και θέτοντας σε λειτουργία την έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών, εμφανίζεται το γράφημα της μοτοσικλέτας ως καλωσόρισμα. Το πρώτο που αντικρίζουμε είναι ένα ψηφιακό στροφόμετρο σε αναλογική μορφή, εσωκλείοντας την ένδειξη της επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, του επιλεγμένου οδηγικού προγράμματος, της θερμοκρασίας ψυκτικού, θερμαινόμενης σέλας-γκρίπ και την επιλογή λειτουργίας ανάρτησης. Γύρω από αυτό συναντάμε το ρολόι, ενδείξεις συνδεσιμότητας Bluetooth, την ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας, το Cruise control, τις ειδοποιήσεις του ραντάρ, ταχύμετρο, ένδειξη στάθμης καυσίμου, DRL φώτα ημέρας, εξωτερικής θερμοκρασίας, υπομενού ρυθμίσεων, υπολογιστή ταξιδίου, την ένδειξη ανενεργού συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS και του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS. Όλα αυτά απεικονίζονται σε μια μαύρη ευκρινή οθόνη προσφέροντας δυνατότητα ρύθμισης της έντασης της φωτεινότητας, καθώς πλοηγούμαστε σε αυτήν μέσω των φωτιζόμενων διακόπτων. Στα αριστερά χειριστήρια η παρουσία των διαφόρων κουμπιών μας μεταφέρουν με αμεσότητα στην επιλογή των εκάστοτε λειτουργιών, όπως είναι αυτό του MODE επιλέγοντας ένα από τα τέσσερα Riding mode, το κουμπί της ανάρτησης, του Cruise control, του Joystick, των φλας, αλάρμ, των φώτων και της κόρνας. Στα δεξιά συναντάμε των διακόπτη του Kill switch, το κουμπί για τα προβολάκια και για τα θερμαινόμενα γκρίπ. Τον εργονομικό καμβά κλείνει η κεκλιμένη οθόνη σε μία από τις τρείς θέσεις που μπορεί να τοποθετηθεί.