Το εξαιρετικά μυώδες σώμα της Multistrada που ήταν παραδοσιακά φτιαγμένο από χωροδικτύωμα αντικαταστάθηκε από ένα άκαμπτο μονοκόκ πλαίσιο αλουμινίου, φέροντας ξεχωριστό ατσάλινο υποπλαίσιο στρόγγυλης διατομής. Το καλοζυγισμένο σύνολο της σε κάνει να αισθάνεσαι ότι οδηγείς μοτοσικλέτα με 17άρι τροχό και όχι με 19άρι, πάρα τα κιλά που φτάνει πλήρες υγρών στα 218. Οι διαθέσεις του πλήρες ρυθμιζόμενου μπροστινού ανεστραμμένου πιρουνιού της Marzocchi των 50 χιλιοστών και διαδρομής 170 χιλιοστά, κάνει ηχηρή την παρουσία του έχοντας μια Skyhook που κάνει θαύματα. Οι 4-πίστονες δαγκάνες Stylema 4 Μ50 της Brembo, απελευθερώνουν άμεσα τα έμβολα αυτών, πιέζοντας τα τακάκια να εφάψουν με δύναμη πάνω στις δισκόπλακες των 330 χιλιοστών. Πίσω συναντάμε μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Ducati Skyhook, με διαδρομή των 180 χιλιοστών, να εδράζεται πάνω στο μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Η ισχυρή διπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo, καλείται να παίξει τον ρόλο του «γητευτή» πάνω στη δισκόπλακα των 265 χιλιοστών. Οι χυτές ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, όπου σε συνδυασμό με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης, τα Pirelli Scorpion Trail II, διαστάσεων 120/70 εμπρός και 170/60 πίσω, προσφέρουν τη δυνατότητα να κινηθείς όπου τραβάει η ψυχή σου. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα δώσουν την επιθυμητή απόσταση στα δάχτυλα μας, για να τις πιέσουμε όποτε χρειαστεί, ώστε να γίνει η αλλαγή των ταχυτήτων ή να επιβραδύνουμε όποτε καθιστή αναγκαίο με την αχρείαστη επέμβαση του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS. Στην περίπτωση της απότομης επιβράδυνσης, το σύστημα DBL (Ducati Brake Light) αναβοσβήνει έντονα για να προειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν να επιστήσουν την προσοχή τους.