Η νέα Multistrada V4 είναι προικισμένη με αρετές και δυνατότητες που διανθίζουν την τετραπλή της υπόσταση και την αναδεικνύουν ως πιο Multi από ποτέ. Η θέση οδήγησης σε βάζει μέσα στη μοτοσυκλέτα με το εργονομικό τρίγωνο να προσφέρει μεγάλες δόσεις άνεσης, αλλά ταυτόχρονα συναινεί και στην σπορ οδήγηση χωρίς να σου στερεί τη δυνατότητα να τοποθετήσεις το κορμί σου σε πιο αθλητική στάση. Το χαμηλό ύψος σέλας σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και την ευελιξία που επιδεικνύει το Multi στις εναλλαγές κατευθύνσεων, συνθέτουν το κατάλληλο σκηνικό για κίνηση μέσα στην πόλη χωρίς κόπο και δράματα. Σημαντική είναι και η συμβολή του κινητήρα με την ομαλή λειτουργία του στις χαμηλές στροφές, ενώ η απίστευτη μελέτη που έχει κάνει η Ducati για τη θερμική προστασία του αναβάτη όταν ο κινητήρας βράζει μέσα στο μποτιλιάρισμα της πόλης είναι παροιμιώδης. Φυσικά το κατεξοχήν πεδίο δράσης είναι ο ανοιχτός δρόμος, εκεί όπου αντιλαμβάνεσαι την προσοχή που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια σε όλα τα στάδια ανάπτυξης και εξέλιξης, για κορυφαία άνεση και ασφάλεια. Η αεροδυναμική κάλυψη αγγίζει το τέλειο με τις χούφτες, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τη ρυθμιζόμενη on the fly και με το ένα δάχτυλο ζελατίνα να μετατρέπουν τα ταξίδια σε ευχάριστη διαδικασία ακόμα και όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν κατά πολύ. Το νέο Multistrada όμως είναι σπορ και δεν κρύβεται, με το V4 Granturismo να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε περίπτωση.
Ο μπροστινός τροχός είναι πλέον 19 ιντσών, όμως το μικρότερο μεταξόνιο στα 1.567 χιλ. και η επιθετικότερη γεωμετρία με το μικρότερο ίχνος και την πιο απότομη γωνία κάστερ, αντισταθμίζουν τυχόν μειονεκτήματα της μεγαλύτερης διαμέτρου. Αυτό σημαίνει ότι το Multi στρίβει και συμπεριφέρεται στη γρήγορη οδήγηση, σα μια μοτοσυκλέτα που φοράει 17αρη τροχό και ακόμα καλύτερα. 170 ίπποι σε ένα ευέλικτο πλαίσιο με τα καλύτερα περιφερειακά και ηλεκτρονικά επιπέδου MotoGP είναι τα κατάλληλα συστατικά για γενναίες δόσεις απόλαυσης σε άσφαλτο και χώμα. Πάνω στη σέλα του νέου Multistrada V4 οι στροφές μοιάζουν με σειρήνες που σε καλούν μα εσύ μάταια προσπαθείς να αντισταθείς. Στο άνοιγμα του γκαζιού ο V4 ανταποκρίνεται ακαριαία και προσφέρει επιδόσεις που ανήκουν σε κατηγορία sport κατασκευών. Ενδεικτικά το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και το 0-160 έρχεται σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα, χρόνοι εφάμιλλοι με το Streetfighter V4 των 208 ίππων. Ο καταιγισμός ροπής και δύναμης έρχεται με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο, το quickshifter αφαιρεί πολύτιμα δέκατα σε κάθε αλλαγή και ο τρόπος που πλαγιάζει το Multistrada σου θυμίζει ότι κάπου εδώ βρίσκεται ένα κομμάτι της Panigale. Η ανάρτηση δουλεύει τέλεια με το εκπληκτικό πιρούνι να διαβάζει υποδειγματικά το δρόμο, αλλά η έκπληξη έρχεται από το πίσω μέρος που δεν ξεκολλά με τίποτα. Νιώθεις τη συμπίεση του αμορτισέρ μαζί με τα τρομερά Pirelli Scorpion να κρατούν γερά την πρόσφυση, ενώ και η απόσβεση του ελατηρίου στη φάση της αποσυμπίεσης είναι παροιμιώδης.
Τα φρένα πραγματικές άγκυρες επιβραδύνουν το Multi χωρίς δισταγμό και επιδεικνύουν απαράμιλλή σταθερότητα σε συνεχόμενα και έντονα φρεναρίσματα. Το «έξυπνο» ABS διαβάζει σωστά το δρόμο και επεμβαίνει μόνο όταν είναι απαραίτητο. Εκτός από τον μπροστινό 19αρη πλέον τροχό, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και το endure mode που έχει μελετηθεί ειδικά για αυτό το σκοπό, υπογραμμίζουν τις βελτιωμένες δυνατότητες του νέου Multistrada στο χώμα. Τα μεγάλα ποδοστήρια με το εύκολα αφαιρούμενο λάστιχο είναι κατάλληλα off-road οδήγηση, η λεπτή σέλα δεν εμποδίζει την όρθια θέση, ενώ και οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις απορροφούν μαεστρικά κάθε λακκούβα και νεροφάγωμα, με το Multi να είναι απόλυτα ικανό και εκτός ασφάλτου.