Ηλεκτρονικά

Χορταστική σε μέγεθος και πληροφόρηση η νέα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών. Δεν έχει λειτουργία αφής αλλά όλες οι ρυθμίσεις γίνονται πανεύκολα μέσω του νέου εύχρηστου joystick στο αριστερό μέρος του
4 Φωτογραφίες »

Χορταστική σε μέγεθος και πληροφόρηση η νέα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών. Δεν έχει λειτουργία αφής αλλά όλες οι ρυθμίσεις γίνονται πανεύκολα μέσω του νέου εύχρηστου joystick στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Μέσω του Ducati Connect, ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το smartphone του και να έχει πρόσβαση στο τηλέφωνό του, στη μουσική του, ενώ μέσω της εφαρμογής Sygic GPS Navigation, έχει fullmap πλοήγηση.

Τα κορυφαία ηλεκτρονικά της νέας Multistrada δίνουν στον αναβάτη τον πλήρη έλεγχο των συνθηκών και της ποιότητας οδήγησης. Μια μονάδα IMU διαχειρίζεται όλα τα κορυφαία συστήματα που αφορούν την ασφάλεια, την άνεση, την απόδοση και την συνδεσιμότητα. Οι τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις Sport, Touring, Urban, and Enduro ρυθμίζουν wheelie control (DWC), traction control (DTC), απόδοση κινητήρα, cornering ABS και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Skyhook (DSS), σε διάφορους συνδυασμούς για εύκολες και γρήγορες αλλαγές προσωπικότητας, ανάλογα την περίσταση. Πιο συγκεκριμένα: Στο Sport mode έχεις όλη τη διαθέσιμη ισχύ του κινητήρα, ενώ οι παρεμβάσεις από τα ηλεκτρονικά είναι ελάχιστες. Στο Touring mode εξακολουθείς να έχεις πλήρη ισχύ, αλλά έχεις λιγότερο άμεσο γκάζι, με αυξημένη επιτήρηση ηλεκτρονικών. Το ABS είναι στο 3, ελέγχει την ανύψωση του πίσω τροχού και η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί για άνεση. Στο Urban mode η ισχύς μειώνεται στους 115 ίππους, η ανάρτηση έχει μαλακές ρυθμίσεις για μέγιστη απορρόφηση των κακοτεχνιών του δρόμου και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι σε πιο αυξημένο επίπεδο. Στο Enduro mode η ισχύς είναι επίσης μειωμένη στους 115 ίππους, η ανάρτηση ρυθμισμένη για εκτός δρόμου οδήγηση, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν μειωμένη παρέμβαση. Το ABS είναι ρυθμισμένο στο 1 για επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης, χωρίς cornering ιδιότητες, χωρίς ανίχνευση ανύψωσης του πίσω τροχού και απενεργοποιημένο στο πίσω μέρος. Επίσης στο στάνταρ εξοπλισμό της Multistrada V4 S ανήκει και το Vehicle Hold Control (VHC), το οποίο καθιστά εύκολη την εκκίνηση σε δρόμους με κλίση. Η εναλλαγή ανάμεσα στα διαθέσιμα modes μπορεί να γίνει εν κινήσει, αλλά για την επιμέρους διαμόρφωση τους, η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι ακινητοποιημένη.  Επίσης, όλα τα ηλεκτρονικά μπορούν να απενεργοποιηθούν, εκτός από το ABS στον εμπρός τροχό.


Το quickshifter διπλής κατεύθυνσης λειτουργεί εξαιρετικά και προσφέρει πολύτιμα δέκατα στο κυνήγι των επιδόσεων.

Το quickshifter διπλής κατεύθυνσης λειτουργεί εξαιρετικά και προσφέρει πολύτιμα δέκατα στο κυνήγι των επιδόσεων.

 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 S Sport - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3 Aνεση-Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Ηλεκτρονικά
Σελίδα 6Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 7Στο δρόμο
Σελίδα 8Η άποψη μας