Aνεση-Εργονομία

Πιο φαρδιά και φιλόξενη η νέα σέλα με ρύθμιση ύψους σε δύο θέσεις στα 840-860 χιλιοστά. Μέσω του διακόπτη, ρυθμίζεται ανεξάρτητα η θερμαινόμενη λειτουργία για το κομμάτι του συνεπιβάτη. Οι πλευστές βά
4 Φωτογραφίες »

Πιο φαρδιά και φιλόξενη η νέα σέλα με ρύθμιση ύψους σε δύο θέσεις στα 840-860 χιλιοστά. Μέσω του διακόπτη, ρυθμίζεται ανεξάρτητα η θερμαινόμενη λειτουργία για το κομμάτι του συνεπιβάτη. Οι πλευστές βάσεις των βαλιτσών προσφέρουν απόλυτη ευστάθεια ακόμα και όταν το Multi είναι φορτωμένο.

Το νέο μοντέλο έχει διαμορφωθεί γύρω από τις ανάγκες του αναβάτη και του ενσταλάζει τις έννοιες ασφάλεια και απόλαυση στο ανώτερο δυνατό επίπεδο. Βασικός πυλώνας, το υπερπλήρες εξοπλιστικό πακέτο που είναι βασισμένο στο τρίπτυχο ασφάλεια-άνεση-τεχνολογία. Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του πιο φαρδιά σέλα, με περισσότερο αφρώδες υλικό η οποία ρυθμίζεται σε δύο θέσεις στα 840-860 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, ενώ μέσω των αξεσουάρ μπορεί να αποκτηθεί ψηλότερη (875χιλ) και χαμηλότερη σέλα (μείωση κατά 50χιλ) ώστε να βολευτούν διαφορετικοί σωματότυποι. Έχει θερμαινόμενη λειτουργία, όπως και οι χειρολαβές, και μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτητα για το κομμάτι του συνοδηγού μέσω διακόπτη, ώστε να απολαμβάνει και αυτός τη θαλπωρή της. Παράλληλα, η μελέτη των αεροδυναμικών ροών εγγυάται τη μέγιστη δυνατή άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, με τις χούφτες, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τον ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα να εξασφαλίζουν επαρκή θερμική και αεροδυναμική προστασία.


Πανέμορφοι οι φωτιζόμενοι διακόπτες μέσω των οποίων ο αναβάτης έχει πλήρη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Multi. Νέα προσθήκη το εύχρηστο joystick που δίνει εύκολη και άμεση πρόσβαση στο κεντρικό μενού και τα επιμέρους υπομενού των ρυθμίσεων. Σε πρώτο πλάνο και τα πλήκτρα για την αυξομείωση της απόστασης ενεργοποίησης του Adaptive Cruise Control.

Πανέμορφοι οι φωτιζόμενοι διακόπτες μέσω των οποίων ο αναβάτης έχει πλήρη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Multi. Νέα προσθήκη το εύχρηστο joystick που δίνει εύκολη και άμεση πρόσβαση στο κεντρικό μενού και τα επιμέρους υπομενού των ρυθμίσεων. Σε πρώτο πλάνο και τα πλήκτρα για την αυξομείωση της απόστασης ενεργοποίησης του Adaptive Cruise Control.


Η νέα Multistrada κατακτά μια παγκόσμια πρωτιά, της μοτοσυκλέτας με σύστημα ανίχνευσης με ραντάρ που επιτρέπει τη λειτουργία του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD). Το σύστημα έχει παραχθεί σε συνεργασία με την Bosch και ελέγχει τα οχήματα που κινούνται μπροστά και πίσω από τη μοτοσυκλέτα. Το Cruise control με εύρος λειτουργία από 30 έως 160 χλμ./ώρα, διατηρεί την ταχύτητα που έχεις επιλέξεις, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας απαλά ανάλογα με τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν μέσω της ανίχνευσης του ραντάρ. Παράλληλα η λειτουργία τυφλού σημείου χρησιμοποιεί το οπίσθιο ραντάρ για την παρακολούθηση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω, και φωτίζει μια λυχνία LED στον πίσω καθρέφτη ως προειδοποίηση. Η Ducati έχει επίσης προσθέσει έλεγχο σταθερότητας όταν είναι ενεργοποιημένο το adaptive cruise control. Εάν το Multi αρχίσει να αποκλίνει της πορείας του, η IMU το εντοπίζει και μειώνει αυτόματα την ισχύ ώστε να εξαλείψει το φαινόμενο αυτό. Οι παραπάνω λειτουργίες μπορούν κυριολεκτικά να σε σώσουν από πολύ δυσάρεστες καταστάσεις και ανεβάζουν πολύ ψηλά τα επίπεδα ασφάλειας. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι το Adaptive Cruise Control δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί με το traction control απενεργοποιημένο.

Πανέμορφοι οι φωτιζόμενοι διακόπτες μέσω των οποίων ο αναβάτης έχει πλήρη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Multi. Νέα προσθήκη το εύχρηστο joystick που δίνει εύκολη και άμεση πρόσβαση στο κεντρικό μενού και τα επιμέρους υπομενού των ρυθμίσεων. Σε πρώτο πλάνο και τα πλήκτρα για την αυξομείωση της απόστασης ενεργοποίησης του Adaptive Cruise Control.

Πανέμορφοι οι φωτιζόμενοι διακόπτες μέσω των οποίων ο αναβάτης έχει πλήρη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Multi. Νέα προσθήκη το εύχρηστο joystick που δίνει εύκολη και άμεση πρόσβαση στο κεντρικό μενού και τα επιμέρους υπομενού των ρυθμίσεων. Σε πρώτο πλάνο και τα πλήκτρα για την αυξομείωση της απόστασης ενεργοποίησης του Adaptive Cruise Control.


Η νέα έγχρωμη οθόνη των 6,5 ιντσών (5 ιντσών στη βασική έκδοση) διαθέτει πλήθος πληροφοριών, ενώ έχει μέγιστη ευκρίνεια ακόμα και σε περιπτώσεις με κόντρα ήλιο. Δεν έχει λειτουργία αφής αλλά όλες οι ρυθμίσεις γίνονται πανεύκολα μέσω του νέου εύχρηστου joystick στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Μέσω του Ducati Connect, ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το smartphone του και να έχει πρόσβαση στο τηλέφωνό του, στη μουσική του, ενώ μέσω της εφαρμογής Sygic GPS Navigation, έχει fullmap πλοήγηση στην TFT οθόνη του (βασικός εξοπλισμός στην έκδοση V4 S). Πολύ χρήσιμο του ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ για αποθήκευση πράγματων άμεσης πρόσβασης ή φόρτιση του κινητού μέσω θύρας USB, αρκεί να μην είναι μεγάλο σε όγκο. Φυσικά ο κατάλογος των αξεσουάρ είναι ατελείωτος και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα, ώστε ο αναβάτης να φέρει το Multistrada στα επίπεδα εξατομίκευσης που επιθυμεί. 

Πολύ χρήσιμο το ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ για αποθήκευση πράγματων άμεσης πρόσβασης ή φόρτιση του κινητού μέσω θύρας USB, αρκεί να μην είναι μεγάλο σε όγκο.

Πολύ χρήσιμο το ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ για αποθήκευση πράγματων άμεσης πρόσβασης ή φόρτιση του κινητού μέσω θύρας USB, αρκεί να μην είναι μεγάλο σε όγκο.

 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 S Sport - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3 Aνεση-Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Ηλεκτρονικά
Σελίδα 6Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 7Στο δρόμο
Σελίδα 8Η άποψη μας