Ένα πολύ δυνατό χαρτί του Scrambler είναι σίγουρα η εντυπωσιακή του εμφάνιση. Δεν υπάρχει κεφάλι που να μην γυρίσει, ειδικά αν μιλάμε για την έκδοση Full Throttle, η οποία έρχεται με τον ειδικό χρωματισμό Rosso GP`19 που συνδυάζει το μαύρο με το κόκκινο και το εικονικό νούμερο 62 (φόρος τιμής στο πρώτο έτος κυκλοφορίας των Scrambler) πάνω στα πλαϊνά πίσω πάνελ.
Μπροστά κυριαρχεί ο στρογγυλός προβολέας, που στη νέα γενιά έχει το χαρακτηριστικό Χ στην έξω μεριά, κάνοντάς το ακόμα πιο έντονο και πλέον ο φωτισμός είναι φουλ LED. Επανασχεδιασμένα είναι και τα αλουμινένια πλαϊνά, ενώ τα καλύμματα του ντεπόζιτου μπορούν να αλλαχθούν εύκολα για όποιον θέλει να μεταβεί σε έναν άλλον από τους 9 (!) διαθέσιμους χρωματισμούς της έκδοσης Icon. Τα φλασάκια ακολουθούν μια πλήρως μίνιμαλ σχεδίαση και το ίδιο κάνει και η ουρά, η οποία περιορίζεται στη φιλοξενία του πίσω φωτιστικού σώματος κάτω από τη σέλα, καθώς η πινακίδα εδράζεται πάνω σε ένα μπράτσο που ξεκινάει από το ψαλίδι. Μεγάλα συν στο σχεδιαστικό κομμάτι είναι το ανάγλυφο “Ducati Scrambler” που υπάρχει πάνω στην τιμονόπλακα, καθώς και το αντίστοιχο ανάγλυφο “Born Free 62” πάνω στην τάπα του ντεπόζιτου που σε προκαλεί να βγεις από την πόλη και να ακολουθήσεις τον πρώτο επαρχιακό δρόμο που θα συναντήσεις. Το ίδιο το ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ βοηθάει στο να διατηρηθεί η ρέουσα μορφή του Scrambler μέχρι τη νέα, πιο ίσια και στενότερη σε σχέση με τον προκάτοχό του, σέλα. Η ποιότητα κατασκευής ακολουθεί τα γνωστά υψηλά επίπεδα της Ducati της σύγχρονης εποχής, με κάθε λεπτομέρεια να είναι προσεγμένη σε ένα σύνολο που προσπαθεί – και το καταφέρνει – να σε κερδίσει με το καλημέρα.