Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν τραγουδούσε ο Nίκος Παπάζογλου και στη συγκεκριμένη περίπτωση ταιριάζει. O κινητήρας συνεχίζει να είναι ο αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος L-Twin των 803cc που αποδίδει 73 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 65,2 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.  που βρισκόταν στο μοντέλο από το 2015. Όμως πλέον, για τη δεύτερη γενιά, έχει δεχθεί ένα ισχυρό λίφτινγκ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ανάμεσα στα άλλα, «αδυνάτισε» κατά 2,5 κιλά, με ελαφρύτερα καλύμματα και πιο μαζεμένο συμπλέκτη ο οποίος έρχεται από το Monster. Την εικόνα ολοκληρώνει το τελικό εξάτμισης της Termignoni, το οποίο συμπεριλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό της Scrambler Full Throttle και της χαρίζει έναν απίστευτο, μελωδικό ήχο.


Η μεγάλη διαφορά με την προηγούμενη γενιά δεν είναι η απόδοση της δύναμης, αλλά η διαχείρισή της. Η νέα γενιά Scrambler είναι εφοδιασμένη με ηλεκτρόγκαζο (Ride-by-Wire) και μαζί με αυτό ήρθαν και δύο riding modes, Road και Sport, τα οποία δεν έχουν διαφορές στην τελική ισχύ αλλά στην απόκριση. To Traction Control είναι επίσης ένα νέο στοιχείο και έχει τέσσερα επίπεδα σε κάθε riding mode καθώς και τη δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ στην έκδοση Full Throttle υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό Quickshifter 2 κατευθύνσεων.

Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,2
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 5,34
100 - 0 (μέτρα) 43,46
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,9

Σελίδα 1Ducati Scrambler Full Throttle - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά