Ducati 400 κ.εκ.; Και όμως, οι έχοντες καλή μνήμη, θα θυμούνται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται ο ελάσσων αυτός κυβισμός από την ιταλική εταιρεία (στην νεότερη ιστορία της), καθότι στο παρελθόν, είχε παρουσιάσει εκδόσεις των μοντέλων SS και Monster αυτής της χωρητικότητας.
Στην εποχή μας, είναι ότι πιο μικρό μπορεί να αγοράσει κανείς από Ducati σε κυβικά και αυτό εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς, σε παγκόσμιο επίπεδο. Από την νομοθεσία στην Ευρώπη, με τα A2 διπλώματα και τους περιορισμούς στην ισχύ (αν και υπάρχει επίσης διαθέσιμο Kit για downgrade στα μεγάλα Scrambler), μέχρι τις φορολογικές –βάση κυβισμού- ελαφρύνσεις στην Αυστραλία (όπου έχουν σαφές αντίκτυπο στην τιμή και τα διπλώματα οδήγησης στην Ιαπωνία, όπου είναι πραγματικά δύσκολο να τα πάρει κανείς για δίκυκλα στα 400+ κ.εκ.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που κρατάμε εμείς, είναι ότι στο Sixty2, παρ΄ότι χρησιμοποιείται ένας μεγάλος αριθμός εξαρτημάτων από τους κινητήρες των 803 κ.εκ., αλλαγές σε διάμετρο και διαδρομή εμβόλων, κεφαλές, ακόμα και στο overlapping των βαλβίδων, δημιουργούν αυτή την έκδοση χωρητικότητας 399 κ.εκ. με απόδοση 41 ίππων στις 8.750 σ.α.λ και ροπή 3,5 kg-m στις 8.000 σ.α.λ. η οποία είναι φυσικά συμβατή με τις Euro4 προδιαγραφές.
Η μέση κατανάλωση του κυμάνθηκε στα 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή πολύ καλή, που προσδίδει και την ιδιότητα του «οικονομικού» στον κινητήρα αυτό.
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!
Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!