LIVE: κίνηση στους δρόμους

Design που σε κερδίζει με την πρώτη ματιά, ούτε συντηρητικό, ούτε ακραία επιθετικό, για το νέο scooter Agility Maxi 300i ABS της KYMCO.

Τεράστια τα μερίδια της ποιοτικής σέλας, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη. Μεγάλη ζελατίνα, για αποτελεσματική προστασία από τον αέρα.

Δύο Full-face κράνη θα χωρέσουν κάτω από τη σέλα του Agility Maxi, ενώ μπροστά το scooter διαθέτει 2 ντουλαπάκια, το ένα μάλιστα με έξοδο ρεύματος.

Πανέμορφο, και εντυπωσιακά μεγάλο (αυξημένη ορατότητα άρα και ασφάλεια), το σχήματος "Χ" πίσω φωτιστικό σώμα.

Ευανάγνωστα και πλήρη τα όργανα, που αποτελούνται από αναλογικών ενδείξεων κοντέρ και στροφόμετρο, και από μια ψηφιακή οθόνη.

Τριπίστονη(!) δαγκάνα παρακαλώ στο μπροστινό τροχό, δίσκος μαργαρίτα εμπρός αλλά και πίσω, και τελευταίας γενιά ABS της Bosch.

EICMA 2014: KYMCO Agility Maxi 300i ABS

Το ολοκαίνουργιο KYMCO Agility Maxi 300i ABS είναι ένα ιδιαίτερα όμορφο scooter, με τροχούς 14 και 13 ιντσών, μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, εξελιγμένο κινητήρα 300 κυβικών εκατοστών, και ABS της Bosch.

 
Το Agility Maxi ή “A'maXi”, όπως το αποκαλεί η KYMCO είναι ένα νέο scooter από την ταιβανέζικη εταιρεία. Η εμφάνιση του είναι μεν sport, δίχως όμως ακραία στοιχεία, και αρκετά πιο φιλική από ότι για παράδειγμα εκείνη του νέου Downtown 350i.

Στόχος του Agility Maxi είναι η άνετη μετακίνηση 2 ατόμων με αποσκευές, δίχως να νοιάζεται για την απόλυτη κορυφή των επιδόσεων στην κατηγορία. Ανάλογα, πιστεύουμε πως θα κυμανθεί και η τιμή του, χαμηλότερα από τις κορυφαίες sport scooter ναυαρχίδες της KYMCO. Οι μικροί τροχοί επιδρούν ευεργετικά στις αποθηκευτικές ιδιότητες του Agility Maxi, καθώς η KYMCO κάνει λόγο για αποθήκευση 2 full-face κρανών κάτω από τη σέλα.

Στιλάτο Design
Sport αλλά και άνετο, όπως πρέπει να είναι ένα μεγάλο scooter που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για τουρισμό. Τα φώτα θέσης είναι τεχνολογίας LED, ενώ το οπίσθιο φωτιστικό σώμα έχει σχήμα X, και κάνει το scooter άμεσα ορατό το βράδυ. Η ζελατίνα είναι ψηλή, και δείχνει ικανή να απομακρύνει αποτελεσματικά τον αέρα από τον αναβάτη. Οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη είναι πραγματικά τεράστιες, και ποιοτικές, για άνετη διαβίωση ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια. Το ίδιο άνετα δείχνουν και τα floorboards του αναβάτη, αλλά και τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. O τελευταίος διαθέτει και μεγάλες χειρολαβές, για ακόμη περισσότερη ασφάλεια και άνεση, ενώ στο πίσω μέρος του scooter βρίσκεται και μία βασική σχάρα. Στα όργανα το Agility Maxi διαθέτει δυο αναλογικά καντράν για ταχύμετρο και στροφόμετρο, και μια ψηφιακή οθόνη στη μέση, με πολλές πληροφορίες.

Κινητήρας 271κ.εκ.
Ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, ψεκαστός κινητήρας του Agility Maxi αποδίδει 22,9hp/8.000σαλ., και 2,3Kgm/6.500σαλ.. Από ότι μάθαμε, προέρχεται από το XCiting 300i, με αρκετές βελτιώσεις. Περνάει τις προδιαγραφές Euro3, όπως όφειλε, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται φυσικά με CVT. Οι αλλαγές στον κινητήρα είναι αρκετές, με στόχους την αυξημένη αξιοπιστία, την ευκολότερη εκκίνηση, την καλύτερη ψύξη και τους λιγότερους μηχανικούς θορύβους. 

Μεγάλοι χώροι και έξοδος ρεύματος
Πέρα από τον κεντρικό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που είναι αρκετά μεγάλος για 2 Full-face κράνη, το Agility Maxi διαθέτει 2 μπροστινά ντουλαπάκια, το αριστερό με έξοδο ρεύματος, για να φορτίζετε ηλεκτρικές συσκευές. 

Διπλοί προβολείς αλογόνου
Το Agility Maxi διαθέτει διπλούς προβολείς αλογόνου με λάμπες H17, για δυνατό φωτισμό, ενώ το sport στιλ του scooter τονίζεται με τα LED φώτα θέσης.

Φρένα με ABS Bosch 9.1M
Το νέο scooter της KYMCO διαθέτει ένα δίσκο 260χλστ. μπροστά και ένα δίσκο 240 πίσω. Μάλιστα μπροστά το Agility Maxi διαθέτει δαγκάνα τριών εμβόλων, δίχως να αναφέρεται πως διαθέτει σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Η εταιρεία μιλάει για αυξημένη ακρίβεια στο φρενάρισμα, με τη βοήθεια και της τρίτης δαγκάνας. Το Agility Maxi διαθέτει και σύστημα ABS της Bosch, το γνωστό και σύγχρονο 9,1Μ, το οποίο έρχεται εξοπλισμένο με το τελευταίας γενιάς τσιπάκι Sirius, που είναι πιο γρήγορο και πιο αξιόπιστο από την έκδοση 9.0. Αυξημένη είναι και η μνήμη RAM του συστήματος, αλλά και η συχνότητα λειτουργίας του. Το 9.1Μ ζυγίζει μόλις 0,7 κιλά, και είναι αυτή τη στιγμή το ελαφρύτερο σύστημα ABS της αγοράς.

Αναρτήσεις
Μπροστά βρίσκουμε ένα πιρούνι 37χλστ., με διαδρομή 110 χιλιοστών, ενώ πίσω το Agility Maxi διαθέτει 2 αμορτισέρ, που ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις ως προς την προφόρτιση.

Αλουμινένιες ζάντες
Οι τροχοί είναι αλουμινίου, για ελαφρύτερο αποτέλεσμα και τα γνωστά οφέλη σε ευελιξία από το μικρότερο μη-αναρτώμενο βάρος, ενώ τα ελαστικά έρχονται σε διαστάσεις 120/80-14 μπροστά, και 150/70-13 πίσω.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4T, 1K, 2B/K, 1ΕΕΚ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 270,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 22,9/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,3/6.500
Βάρος (kg, κενό): 185

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ