Η KYMCO παρουσίασε ένα νέο KYMCO Downtown στην EICMA. Μοντέρνο σχεδιαστικά, με ισχυρότερο και μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρα το νέο Downtown θα είναι διαθέσιμο και ως 125.
Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν το νέο Downtown είναι μοντέλο που προστίθεται στη σειρά του δημοφιλούς scooter της εταιρίας από την Ταιβάν (100.000 πωλήσεις παγκοσμίως τα τελευταία πέντε χρόνια) ή αν πρόκειται για το διάδοχό του. Το σίγουρο είναι ότι το Downtown 350i τραβά τα βλέμματα με το μοντέρνο και δυναμικό σχεδιασμό του με τις ακμές και τα αιχμηρά τελειώματα να έχουν συνδυαστεί με πολύ έξυπνο τρόπο. Στο εμπρός μέρος, κυρίαρχο ρόλο στη σχεδίαση παίζουν τα φωτιστικά σώματα με τους στρογγυλούς προβολείς να προστατεύονται από διάφανο «κρύσταλλο» και να φέρουν και «δαχτυλίδια» LED ως φώτα ημέρας. Μόνο η BMW έχει κάτι αντίστοιχο στην παραγωγή και συγκεκριμένα στις κορυφαίες τουριστικές της μοτοσικλέτες. Πίσω, τα διάφανα φωτιστικά σώματα έχουν πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο με το ρομβοειδές αλουμινένιο πλαίσιο που έχει ενσωματωθεί στη σχεδίασή τους να κλέβει σχεδιαστικά την παράσταση.
΄Ανετο και εργονομικό
Μεγάλη προσοχή έχει δώσει η KYMCO στη σχεδίαση της σέλας (810 χλστ. ύψος) του νέου μοντέλου της σειράς Downtown ώστε να προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης σε αναβάτη και συνεπιβάτη, αντίστοιχα των GT προδιαγραφών του. Κάτω από αυτή, το Downtown υπόσχεται αρκετό χώρο για δύο κράνη κλειστού τύπου, ενώ επιπλέον χώρο θα βρείτε στα ντουλαπάκια της ποδιάς με το αριστερό να φέρει και παροχή ρεύματος 12V. Επίσης στο χώρο πάνω από το νέο πίνακα οργάνων έχει προβλεφθεί χώρος και για συσκευή GPS που βρίσκεται στα έξτρα του scooter αλλά και για τη βάση στήριξης του τελευταίου.
Μεγαλύτερος κινητήρας
Σημαντικά νέα έχουμε και στον τομέα του κινητήρα. Η KYMCO κάνει λόγο για ολοκαίνουριο μοτέρ προδιαγραφών Euro 3, το οποίο έχει χωρητικότητα 320 κ.εκ. και αποδίδει σχεδόν 30 ίππους. Έμφαση δόθηκε στη μείωση των κραδασμών, στην απόδοση του μοτέρ στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας αλλά και στην πιο αποδοτική ψύξη και λίπανσή του για την περαιτέρω βελτίωση της αξιοπιστίας. Ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται και η CVT μετάδοση που έχει κατασκευαστεί από νέα υλικά υψηλότερης αντοχής.
Πλαίσιο/φρένα/Αναρτήσεις
Στα φρένα το Downtown 350i χρησιμοποιεί μια 3πίστονη δαγκάνα εμπρός που συνεργάζεται με δίσκο 260 χλστ., ενώ στο πίσω τροχό χρησιμοποιείται διπίστονη δαγκάνα και δίσκος διαμέτρου 240 χλστ. Το σύστημα πέδησης ολοκληρώνεται από τη στάνταρ σύγχρονη μονάδα ABS της Bosch, 9.1Μ, η οποία ζυγίζει μόλις 700 γραμμάρια.
Το πλαίσιο του νέου scooter της KYMCO είναι ατσάλινο σωληνωτό, με τον εμπρός τροχό να αναρτά ένα συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 37 χλστ., ενώ πίσω βλέπουμε την κλασική λύση των δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις όσον αφορά την προφόρτιση του ελατηρίου.