EICMA 2023: MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro
Κινητήρας που αποδίδει 208 ίππους και 116,5 Nm ροπής. Αναρτήσεις Öhlins και φρένα από την Brembo. Ειδικά ανεπτυγμένα ηλεκτρονικά και βάρος μόλις 194 κιλά. Θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό.
Αφού το είδαμε για πρώτη φορά στην EICMA του 2022, η MV Agusta μας παρουσίασε τώρα το τελικό πρωτότυπο του Superveloce 1000 Serie Oro πριν λίγες μέρες στο Μιλάνο, κατά την EICMA του 2023.
Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που βασίζεται στο γυμνό Brutale 1000 RR και χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο, το μονόμπρατσο ψαλίδι, τις αναρτήσεις και τον ίδιο κινητήρα.
Στην καρδιά του βρίσκεται ένας εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας 998cc, ο οποίος μπορεί να παράξει 208 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. (212 με ένα αγωνιστικό κιτ) και 116,5 Nm ροπής στις 11.000 σ.α.λ. Η έκδοση που βρίσκουμε στην Superveloce είναι η εξέλιξη του Brutale και εξοπλίζεται με αντικραδασμικό άξονα, ο οποίος γυρνάει στη διπλάσια ταχύτητα από ότι ο βασικός άξονας ώστε να εξαλείψει τις δονήσεις στις υψηλές στροφές. Διαφορετικό είναι επίσης και το σύστημα εξάτμισης, με τα τέσσερα τελικά να βγαίνουν κάτω από την ουρά.
To πλαίσιο σε στιλ Trellis μεταφέρεται αυτούσιο από το Superveloce και συνεργάζεται με αναρτήσεις της Öhlins και ένα ψαλίδι από κράμα αλουμινίου. Το πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και η επαναφορά είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, ενώ τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης ακολουθεί και το μονοσόκ αμορτισέρ, το οποίο έχει διαδρομή 120mm.
To φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo, με δίσκους 320mm μπροστά (μονομπλόκ δαγκάνα Stylema) και έναν δίσκο 220mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα. Oι ζάντες από κράμα αλουμινίου είναι σχεδιασμένες από την CRC ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, έχουν διαστάσεις 17” και τις ντύνουν ελαστικά 120/70 μπροστά και 200/55 πίσω.
¶λλες διαφορές με την Brutale εντοπίζονται στα διάφορα κάρμπον μέρη, που κρατάνε το βάρος στα μόλις 194 κιλά, τα ειδικά ανεπτυγμένα για αυτή τη μοτοσυκλέτα ηλεκτρονικά και βεβαίως η απαράμιλλη εμφάνισή της, η οποία συνδυάζει το κλασσικό με το μοντέρνο.
H MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro θα κυκλοφορήσει ως μοτοσυκλέτα περιορισμένης έκδοσης, με κάθε μοντέλο να είναι αριθμημένο.