Με δυνατότερο κινητήρα που φτάνει τους 80 ίππους (από 76). 83 Nm ροπής με το 90% αυτών διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. Τρεις διαφορετικές εκδόσεις (Strada, TT, Travel).
Για το 2024 η Moto Guzzi ανανεώνει το V85 TT, τόσο εμφανισιακά όσο και εσωτερικά, με 3 εκδόσεις (ΤΤ, Strada και Travel) και νέο, δυνατότερο κινητήρα.
Η νέα αυτή μονάδα (που θα βρίσκεται και στις 3 εκδόσεις) συμμορφώνεται με τους νέους, Euro 5+ κανονισμούς και η Μoto Guzzi κατάφερε επίσης να αυξήσει την ισχύ του και να βελτιώσει την απόκριση του γκαζιού. Το πέτυχε αυτό εισάγοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και πλέον ο κινητήρας του V85 αποδίδει 80 ίππους (η προηγούμενη έκδοση έβγαζε 76) στις 7.750 σ.α.λ. και 83Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ., με το 90% αυτών να έρχεται ήδη από τις 3.500 σ.α.λ.
Επίσης η ιταλική εταιρεία εισήγαγε αισθητήρες οι οποίοι στέλνουν δεδομένα στη μονάδα ελέγχου για να καθοριστεί ο χρονισμός των βαλβίδων με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Η έκδοση Strada είναι η πιο «μίνιμαλ» έκδοση, στοχοπροσηλωμένη στην οδήγηση στην πόλη, χωρίς την ποδιά κινητήρα και τις χούφτες, με άνετη θέση οδήγησης. Επίσης οι τροχοί δεν είναι ακτινωτοί.
Η ΤΤ έκδοση είναι περισσότερο “All-Terrain”, με ακτινωτούς τροχούς 19” και 17” εμπρός και πίσω, οι οποίοι δέχονται ελαστικά 110/80 και 150/70 αντίστοιχα. Ο κινητήρας προστατεύεται από μια νέα αλουμινένια ποδιά, ενώ νέες είναι και οι χούφτες του αναβάτη και η σχάρα αποσκευών πίσω.
Η έκδοση Travel είναι προσανατολισμένη στα ταξίδια, όπως δηλώνει και το όνομά της, με μια νέα Touring ζελατίνα, ψηλότερη και με 22% μεγαλύτερη επιφάνεια από αυτές των άλλων εκδόσεων, μαζί με πλαϊνές προεκτάσεις εκτροπής αέρα. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα η πίεση του άερα στον αναβάτη να μειώνεται κατά 50%. Επίσης, όπως και στις άλλες εκδόσεις, η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι πλαϊνές βαλίτσες (37 και 27 λίτρων χωρητικότητας).