Από τα πρώτα χιλιόμετρα το EMOOV JSM1 γίνεται παιχνίδι στα χέρια του αναβάτη, χωρίς να παίζει ρόλο η εμπειρία που έχει ενώ τα 158 συνολικά κιλά του, συμπεριλαμβανομένης και της μπαταρίας «εξαφανίζονται». Σε δρόμους με αυξημένη κίνηση το μαζεμένο του μέγεθος και το ύψος του τιμονιού του, το ξεκολλάει εύκολα από τα υπόλοιπα οχήματα. Τα 3 ridingmodesπου διαθέτει (D1/D2/D3) αυξομειώνουν την απόδοση, προσαρμόζοντας τις επιδόσεις του ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Το D1 που προσφέρει και την μεγαλύτερη αυτονομία των 200 χιλιομέτρων, μειώνει την απόδοση και περιορίζει την τελική του ταχύτητα στα 50 χιλιόμετρα ώστε να είναι φιλικό και εύκολο μέσα στην πυκνή κίνηση. To D2 κάνει το ηλεκτρονικό scooterαρκετά πιο ζωηρό, όμως περιορίζει την τελική του ταχύτητα στα 79 χιλιόμετρα την ώρα,και πετυχαίνει αυτονομία 158 χιλιόμετρων. Το D3 είναι το mode που απελευθερώνει όλη την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας μικρότερη αυτονομία, αλλά άμεσες επιταχύνσεις και είναι ίσως από το γρηγορότερο ηλεκτρικό scooter που έχουμε συναντήσει.
Για τα πρακτικά στις δοκιμές μας το χρονόμετρο από το 0 έως τα 50 χιλιόμετρα την ώρα έδειξε 4.98 δευτερόλεπτα, ενώ από το 0 για τα 80 χιλιόμετρα, χρειάστηκαν 9.46 δευτερόλεπτα. Σε συνθήκες επιτάχυνσης από τα 40 χιλιόμετρα στα 80 χιλιόμετρα την ώρα πέρασαν 5,56 δευτερόλεπτα αλλά επειδή σημαντικό ρόλο παίζει και η επιβράδυνση ενός δίτροχου από τα 80 χιλιόμετρα στο απόλυτο μηδέν χρειάστηκε να διανύσει μια απόσταση 30,83 μέτρων, ώστε να ακινητοποιηθεί με ασφάλεια. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτική λειτουργία και για να δείξουν την δύναμή τους δεν χρειάζεται πίεση στις μανέτες αποδεικνύοντας ότι συνεργάζονται άψογα με το σύνολο του ηλεκτρικού scooter. Οι μετακινήσεις μας στο σύνολο τους, έγιναν με ασφάλεια και χωρίς να χρειάζονται «τα πρώτα» χιλιόμετρα για να συνηθίσουμε την οδηγική του συμπεριφορά,αφού ο χαρακτήρας του είναι ιδιαίτερα φιλικός. Η κατασκευή του είναι ποιοτική και απαλλαγμένη από τριγμούς, κακοτεχνίες και αρνητικά στοιχεία, αν αφαιρέσουμε την σκληρότητα των πίσω αμορτισέρ, όμως η άνετη θέση οδήγησης που παρέχει η σέλα και το αφρώδες υλικό της, εξομαλύνουν την αίσθηση που φτάνει στον αναβάτη. Τέλος στο θέμα της ανεμοκάλυψης του αναβάτη και της προστασίας του από τα καιρικά φαινόμενα, η ζελατίνα και τα πλαστικά μέρη της ποδιάς δεν θα τον αφήσουν εκτεθειμένο.