Ειδική (μόνο στο μάτι) έκδοση Honda Transalp SP

Ειδική (μόνο στο μάτι) έκδοση Honda Transalp SP
6 Φωτογραφίες »

«Χωμάτινο» χρώμα και όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ
Τροχοί 21 και 18 ιντσών σηκώνουν 208 κιλά
Κινητήρας με 92 ίππων και 75 Nm
Θα έρθει και στην Ελλάδα;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

«Χωμάτινο» χρώμα και όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ

Η πρώτη ειδική έκδοση του Honda Transalp με την ονομασία SP κυκλοφόρησε μέσα στον Οκτώβριο στην Ισπανία και στην Πορτογαλία. Ξεχωρίζει από το ιδιαίτερο χρώμα που συνδυάζει μπλε και κόκκινες λεπτομέρειες σε λευκή βάση και δίνει έναν πιο αγριεμένο τόνο στην όψη της μοτοσυκλέτας. Η ονομασία Transalp και το διακριτικό SP φυσικά ξεχωρίζουν, ενώ τα αυτοκόλλητα είναι καινούργια, πιο υψηλής ποιότητας και με πιο τραχιά επιφάνεια και λειτουργούν και ως προστατευτικά των πλαστικών από αμυχές και (πολύ) μικρά χτυπήματα.

Τροχοί 21 και 18 ιντσών σηκώνουν 208 κιλά

Οι τροχοί παραμένουν ίδιοι, με διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω με ατσάλινες ακτινικές ζάντες και ημι-χωμάτινα ελαστικά. Έτσι μπορεί να σταθεί με αξιώσεις και στο δρόμο και στο χώμα, γεγονός που ήδη έχει αποδείξει όλον αυτόν τον καιρό που κυκλοφορεί. Η Honda Transalp SP διαθέτει επίσης ένα πακέτο αξεσουάρ, προσαρμοσμένο στην αντίστοιχη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας: προστατευτικές μπάρες από ατσάλινους σωλήνες και μια μεταλλική προστατευτική ποδιά από αλουμίνιο κάτω από τον κινητήρα. Κατά τα άλλα, η SP διατηρεί τον εξοπλισμό, τον κινητήρα και το πλαίσιο της XL 750 Transalp χωρίς αλλαγές.

Κινητήρας με 92 ίππους και 75 Nm

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 755cc με απόδοση 92 ίππους και 75Nm ροπής κινεί ευχάριστα και με ζωντάνια τα 208 κιλά της, κάνοντας την Transalp να είναι περισσότερο σπορ από τον ανταγωνισμό της, κάτι που δεν είναι το πρώτο που περιμένει κάποιος από μια adventure μεσαίου κυβισμού, αλλά είναι πάντα καλοδεχούμενο. Παρόλα αυτά η διάταξη του στροφάλου στις 270 μοίρες δίνει, πέρα από έναν ευχάριστο V2 ήχο, άμεση και γεμάτη απόκριση χωρίς ξεσπάσματα από χαμηλές στροφές. Η οθόνη TFT 5 ιντσών με λειτουργία αφής, τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης και φυσικά τα ρυθμιζόμενα ABS και Traction Control, βάζουν το κερασάκι στην τούρτα ενός από τα πιο ολοκληρωμένα μοτοσυκλετιστικά πακέτα που έχουμε δοκιμάσει.

Θα έρθει και στην Ελλάδα;

Παρόλο που δεν πρόκειται για κάποια ειδική έκδοση που να διαφοροποιεί την Transalp μηχανικά ή λειτουργικά παρά μόνο αισθητικά, εντούτοις θα θέλαμε να τη δούμε να πωλείται και στην Ελλάδα. Η τιμή της δεν διαφοροποιείται πολύ από τη βασική έκδοση και ταυτόχρονα περιλαμβάνει εξοπλισμό που για πολλούς υποψήφιους αγοραστές θεωρείται σημαντικός (κάγκελα κινητήρα, μεταλλική καρίνα), συνεπώς θα μπορούσε να είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή.