LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σούπερ φρένο, επαρκές πιρούνι

Η οικογενειακή εξάτμιση

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Το πλαίσιο του 1050 είναι πρακτικά ίδιο με αυτό των υπολοίπων μοντέλων, γεγονός που εν ολίγοις σημαίνει πως είναι σχεδιασμένο για να δουλέψει με πολύ ισχυρότερους κινητήρες. Αναμενόμενα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα εδώ.
Στις αναρτήσεις η ΚΤΜ έχει επιλέξει ένα πολύ βασικό ανεστραμμένο πιρούνι της WP, 43 χιλιοστών σε διάμετρο, ενώ τα μεγαλύτερα Adventure φορούν 48άρι. Το περίεργο είναι πως δεν έχει καθόλου ρυθμίσεις, κάτι όχι συνηθισμένο στην ΚΤΜ – νέα ήθη, όπως με το βασικό 690 Duke. Είναι αρκετά μαλακό στη λειτουργία του, εικόνα που εισπράττει κανείς και από το αμορτισέρ, το οποίο διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς.
Στα φρένα η παρουσία των ακτινικών Brembo είναι καθησυχαστική, με δύο τετραπίστονες μπροστά και μια διπίστονη δαγκάνα πίσω. Ισχυρά και προοδευτικά, τα ιταλικά αυτά φρένα αποτελούν μια σχεδόν μόνιμη παρουσία στις Αυστριακές μοτοσικλέτες.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ