Μία από τις καλύτερες περιπτώσεις της ανεπανάληπτης NR750 και μία που… δεν κλείστηκε ποτέ σε γκαράζ, τώρα αναζητά τον νέο της ιδιοκτήτη. Απολαύστε οφθαλμόλουτρο, γιατί μάλλον δεν προλαβαίνετε να την αποκτήσετε!
Η Honda NR750 ήταν μια πολύ «ειδική» μοτοσυκλέτα από την Ιαπωνική εταιρεία, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1992. Κουβαλώντας σχεδόν όλη την διαθέσιμη τεχνολογία μοτοσυκλέτας για την εποχή της και εξοπλισμένη με ένα ανεπανάληπτο μοτέρ με οβάλ πιστόνια και… 8 βαλβίδες ανά κύλινδρο, η NR750 είχε πρόθεση παγκόσμιας τεχνολογικής επίδειξης. Αν και δεν θεωρείται ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της εταιρείας, περίπου 200 (άλλες πηγές κάνουν λόγο για 300) κομμάτια της NR πουλήθηκαν στον κόσμο, σε αστρονομικές για την εποχή τιμές. Μία NR750 κόστιζε περίπου 60.000 δολάρια, το 1992, μια αντιστοιχία με 110.800 δολάρια σήμερα!!
Η μοτοσυκλέτα έχει συνδεθεί και με ένα ακόμα trivia: Ο πασίγνωστος σχεδιαστής Massimo Tamburini, έχει δηλώσει ανοιχτά ότι εμπνεύστηκε από την εμφάνιση της NR, για να δημιουργήσει το αριστούργημα της Ducati 916!
Η σπανιότητα και η τεχνολογική σημαντικότητα του NR750 το έχει κάνει ένα επιθυμητό μοντέλο για συλλέκτες και σκληροπυρηνικούς Honda οπαδούς και η NR που βλέπετε στις εικόνες, βρίσκεται αυτή την στιγμή στο σφυρί. Πρόκειται για μια ιδιοκτησία ενός Καναδού επιχειρηματία του χώρου της μοτοσυκλέτας, ο οποίος ζει στην Ιαπωνία, όπου και βρίσκεται η μοτοσυκλέτα. Όπως λέει και ο ίδιος, το μοντέλο έχει μόλις 5.301 χιλιόμετρα, ενώ κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο. Η μοτοσυκλέτα είναι σε άριστη μηχανολογική κατάσταση, ενώ μετά την αγορά της «φρεσκαρίστηκε» κατάλληλα, σε συνεργείο εξειδικευμένο στις μοτοσυκλέτες Honda.
Αυτή την στιγμή – και με την δημοπρασία να λήγει μεθαύριο – η μεγαλύτερη προσφορά που έχει δεχθεί η NR αυτή ανέρχεται στα 30.000 δολάρια. Θα δίνατε τόσα χρήματα για αυτό το μοντέλο; Δείτε την εν ενεργεία δημοπρασία, κάνοντας κλικ εδώ…
Αν ήμουν συλλέκτης θα τα έδινα,η πραγματικότητα όμως είναι ότι η nr εκφράζει μια αποτυχημένη προσπάθεια της honda να φτιάξει κινητήρα με οβάλ έμβολα.Η δε αγωνιστική αποτυχία ήταν παταγωδες
Και βέβαια θα τα έδινα ,είναι κομμάτι της ιστορίας της μοτοσυκλέτας και δεν είναι κάποιο εξωφρενικό ποσό.
Αν ήμουν συλλέκτης θα τα έδινα,η πραγματικότητα όμως είναι ότι η nr εκφράζει μια αποτυχημένη προσπάθεια της honda να φτιάξει κινητήρα με οβάλ έμβολα.Η δε αγωνιστική αποτυχία ήταν παταγωδες