Αυτή η Honda CB750 είναι από την πρώτη παρτίδα του θρυλικού μοντέλου και έχει κάτι που οι επόμενες δεν είχαν! Τι την κάνει τόσο μοναδική και τι πιστεύετε ότι θα «πιάσει» στη δημοπρασία;
Όταν η Honda το 1969, πήρε το τεράστιο ρίσκο να κατασκευάσει την CB750, ήταν κάθε άλλο παρά βέβαιη για την επιτυχία της στην αρχή. Για αυτό τον λόγο, σκέφτηκε να εξοικονομήσει κάποια έξοδα στην αρχή της παραγωγής της μοτοσυκλέτας –μειώνοντας βέβαια τον ρυθμό κατασκευής- χρησιμοποιώντας μια πατροπαράδοτη μέθοδο χύτευσης: αυτή των καλουπιών άμμου, για τα κάρτερ του κινητήρα. Κάπως έτσι, η πρώτη παρτίδα CB750 με τα χυτευτά στην άμμο κάρτερ είναι πολύ σπάνια… αλλά ένα από τα κομμάτια της θα βγει σε δημοπρασία σύντομα.
Πρόκειται για την κόκκινη CB750 που βλέπετε, η οποία θα τεθεί «στο σφυρί» μέσα από την επερχόμενη δημοπρασία της Mecum, που θα γίνει από 21 με 26 Ιανουαρίου. Είναι το κομμάτι υπ αριθμόν 1.484, που έχει φτιαχτεί στις αρχές του 1969 και ανήκει στην συλλογή του Northwest 100. Το μοντέλο έχει αναπαλαιωθεί πλήρως στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ενώ από τότε έχει διανύσει μόλις 640 χιλιόμετρα… Ο τωρινός ιδιοκτήτης της, την κατέχει τα τελευταία 21 έτη, πριν αποφασίσει να την αποχωριστεί.
Με την κατάσταση της να είναι πραγματικά άριστη παρά τα 50 της χρόνια, η CB750 αναμένεται να αποτελέσει αστέρι στην δημοπρασία… Πόσα χρήματα θα δίνατε εσείς για κάτι τέτοιο;
1500 ευρω να πηγαινω για καφε κανα απογευμα τιποτα παραπανω.Τα παραπανω χρηματα θα βρεθει ο εκεντρικος ηλιθιος που θα τα δωσει.
Καποτε ενα φορτηγο παλιο που ειχα παρει για ανταλακτικα βρεθηκε ο χαζος και το πηρε απο 100.000 δραχμες το πληρωσε 1.000.000
1500 ευρω να πηγαινω για καφε κανα απογευμα τιποτα παραπανω.Τα παραπανω χρηματα θα βρεθει ο εκεντρικος ηλιθιος που θα τα δωσει. Καποτε ενα φορτηγο παλιο που ειχα παρει για ανταλακτικα βρεθηκε ο χαζος και το πηρε απο 100.000 δραχμες το πληρωσε 1.000.000