Η Suzuki έχει κάνει εκπληκτική δουλειά με τον νέο, δικύλιδρο εν σειρά κινητήρα των 776cc, καθώς σπάνια έχουμε δει σε αυτή την κατηγορία τέτοια ροπή και συνήθως οι 83 ίπποι δεν μοιάζουν αρκετοί. Όσον αφορά το πλαίσιο της GSX-8S και την V-STROM 800, έχει τον απαραίτητο συνδυασμό ακαμψίας και κινητικότητας. Όταν έχεις ένα τέτοιο αρχικό πακέτο φυσικά δεν το περιορίζεις σε μόνο δύο μοντέλα. Έτσι λοιπόν, η Suzuki κινείται τώρα προς την κατεύθυνση των Supersport και η GSX-8R έρχεται – πολύ πιθανό μέσα στο 2024.
Οι συνάδελφοι από το Young Machine της Ιαπωνίας είχαν καιρό τώρα αναφέρει τις υποψίες τους πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο, όμως η επιβεβαίωση ήρθε από την Ελβετία, όπου το GSX-8Rεμφανίστηκε σε έγγραφα έγκρισης τύπου. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα – 83 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 78 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. επιβεβαιώνουν ότι πρόκεται για τον ίδιο κινητήρα. Αυτό που αλλάζει είναι η τελική ταχύτητα, με το μοντέλο R να δηλώνεται ότι μπορεί να φτάσει τα 215 χλμ/ώρα, σε αντίθεση με τα 210 χλμ./ώρα του S και αυτό προέρχεται από την καλύτερη αεροδυναμική που προσφέρει το φέρινγκ.
Σύμφωνα με τα ίδια έγγραφα, το βάρος του GSX-8R θα είναι 205 κιλά πλήρες υγρών, 3 κιλά βαρύτερο από το αδερφάκι του (και πάλι λόγω του φέριγνκ), ενώ από άποψη διαστάσεων θα είναι 30 χιλιοστά πιο ψηλό από το S και 5 χιλιοστά πιο στενό. Το πλαίσιο είναι το ίδιο με του S, με το μήκος να φτάνει τα 2.115 χιλ. και το μεταξόνιο τα 1.465 χιλ.
Το νέο μοντέλο, όπως προαναφέρθηκε αναμένεται να φτάσει στις αγορές μέσα στο 2024 και θα μπει σε ευθύ ανταγωνισμό με μοτοσυκλέτες όπως η Yamaha R7.