Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025
Το νέο Forza εξοπλίζεται με Cruise Control, νέα TFT οθόνη 5 ιντσών και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Δικύλινδρος κινητήρας 745cc όπου αποδίδει 58 hp και 7 κιλά ροπής
6τάχυτο DCT κιβώτιο και μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα
Τρία νέα χρώματα διαθέσιμα για το 2025
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Το νέο Forza εξοπλίζεται με Cruise Control, νέα TFT οθόνη 5 ιντσών και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Ανανεωμένο έρχεται τo νέο Honda Forza 750 για το 2025. Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας παραμένει ίδιος. Από την άλλη πλευρά, το μοντέλο διαθέτει νέο προβολέα με ενσωματωμένα DRL και φλας, νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, Cruise Control και ρυθμιζόμενη ζελατίνα( δεν ρυθμίζεται χειροκίνητα, αλλά ηλεκτρονικά από το πιλοτήριο του αναβάτη ) . Η νέα ρυθμιζόμενη ζελατίνα από την Honda, ανεβαίνει στην θέση όπου έχει ρυθμίσει ο αναβάτης μόλις αναπτύξει ελάχιστα χιλιόμετρα η μοτοσυκλέτα. Ακόμη, οι νέοι τροχοί του Forza είναι φτιαγμένοι από αλουμίνιο έτσι ώστε να εξοικονομηθεί το βάρος της μοτοσυκλέτας. Επίσης, υπάρχουν τρία επίπεδα Traction Control ( Rain, Standard and Sport mode ). Τέλος, το νέο Forza 750 χρησιμοποιεί ένα πλαστικό όπου ονομάζεται «Durabio» και έχει εξαιρετική αντοχή σε γρατζουνιές.
Δικύλινδρος κινητήρας 745cc όπου αποδίδει 58 hp και 7 κιλά ροπής
Έχουμε έναν δικύλινδρο σε σειρά υδρόψυκτος κινητήρα 745 κυβικών εκατοστών. Η απόδοση του αγγίζει τους 58 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 7 kg-m στις 4.750 σ.α.λ., ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατάλληλη για Α2 δίπλωμα. Η Ride-by-wire λειτουργία γκαζιού επιτρέπει τη χρήση 4 διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης (Sport, Standard, Rain, User) τα οποία μεταβάλλουν ανάλογα τα ηλεκτρονικά συστήματα του Forza 750 και τα οποία αλλάζουν εν κινήσει. Ακόμη, έχουμε engine brake 3 επιπέδων, traction control 3 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης και πρόγραμμα αλλαγής DCT 4 επιπέδων, τα οποία ρυθμίζονται σύμφωνα με τον επιλεγμένο χάρτη οδήγησης, ενώ μπορούν να διαμορφωθούν ξεχωριστά και κατά επιλογή στο mode user έτσι όπως επιθυμεί ο εκάστοτε αναβάτης.
6τάχυτο DCT κιβώτιο και μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα
Το Forza 750 χρησιμοποιεί ένα 6τάχυτο DCT κιβώτιο με δυνατότητα επιλογής εντελώς αυτόματης χρήσης ή ημι-αυτόματη αλλαγή σχέσεων μέσω paddles στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων αλλαγής σχέσεων του DCT, με το επίπεδο 1 να είναι το πιο χαλαρό και το επίπεδο 4 να κρατάει μέχρι ψηλά τις στροφές και να κατεβάζει σχέσεις νωρίτερα. Ακολούθως, το Forza είναι από τα πιο οικονομικά σκούτερ στα κυβικά αυτά, αφού η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Συνεπώς, η αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 13,2 λίτρων, ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα.
Τρία νέα χρώματα διαθέσιμα για το 2025
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι διάταξης 41mm και ψαλίδι φτιαγμένο από αλουμίνιο. Η πίσω ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη. Επιπλέον, στο σύστημα πέδησης το Forza 750 χρησιμοποιεί δύο δίσκους 320 χιλιοστών και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, σε συνεργασία με δικάναλο ABS της εταιρείας Bosch. Ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα μπορεί να χωρέσει ένα κράνος full-face, όλα τα φώτα είναι LED, ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με smartphone. Η υποδοχή USB-C έχει μετακινηθεί στο τιμόνι για αυξημένη πρακτικότητα. Τέλος, η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 236 κιλά. Τρία νέα χρώματα είναι διαθέσιμα για το 2025: Mat Warm Ash Metallic, Iridium Gray Metallic και Mat Ballistic Black Metallic (all-black look).