Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025
Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025
Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025
Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025
  • Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025
  • Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025
  • Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025
  • Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025

Έρχεται ανανεωμένο το νέο Honda Forza 750 για το 2025

Το νέο Forza εξοπλίζεται με Cruise Control, νέα TFT οθόνη 5 ιντσών και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Δικύλινδρος κινητήρας 745cc όπου αποδίδει 58 hp και 7 κιλά ροπής
6τάχυτο DCT κιβώτιο και μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα
Τρία νέα χρώματα διαθέσιμα για το 2025

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Το νέο Forza εξοπλίζεται με Cruise Control, νέα TFT οθόνη 5 ιντσών και ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Ανανεωμένο έρχεται τo νέο  Honda Forza 750 για το 2025. Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας παραμένει ίδιος. Από την άλλη πλευρά, το μοντέλο διαθέτει νέο προβολέα με ενσωματωμένα DRL και φλας, νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, Cruise Control και ρυθμιζόμενη ζελατίνα( δεν ρυθμίζεται χειροκίνητα, αλλά ηλεκτρονικά από το πιλοτήριο του αναβάτη ) . Η νέα ρυθμιζόμενη ζελατίνα από την Honda, ανεβαίνει στην θέση όπου έχει ρυθμίσει ο αναβάτης μόλις αναπτύξει ελάχιστα χιλιόμετρα η μοτοσυκλέτα. Ακόμη, οι νέοι τροχοί του Forza είναι φτιαγμένοι από αλουμίνιο έτσι ώστε να εξοικονομηθεί το βάρος της μοτοσυκλέτας. Επίσης, υπάρχουν τρία επίπεδα Traction Control (  Rain, Standard and Sport mode ). Τέλος, το νέο Forza 750  χρησιμοποιεί ένα πλαστικό όπου ονομάζεται «Durabio» και έχει εξαιρετική αντοχή σε γρατζουνιές. 
 

Δικύλινδρος κινητήρας 745cc όπου αποδίδει 58 hp και 7 κιλά ροπής

Έχουμε έναν δικύλινδρο σε σειρά υδρόψυκτος κινητήρα 745 κυβικών εκατοστών. Η απόδοση του αγγίζει τους 58 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 7 kg-m στις 4.750 σ.α.λ., ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατάλληλη για Α2 δίπλωμα. Η Ride-by-wire λειτουργία γκαζιού επιτρέπει τη χρήση 4 διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης (Sport, Standard, Rain, User) τα οποία μεταβάλλουν ανάλογα τα ηλεκτρονικά συστήματα του Forza 750 και τα οποία αλλάζουν εν κινήσει. Ακόμη, έχουμε engine brake 3 επιπέδων, traction control 3 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης και πρόγραμμα αλλαγής DCT 4 επιπέδων, τα οποία ρυθμίζονται σύμφωνα με τον επιλεγμένο χάρτη οδήγησης, ενώ μπορούν να διαμορφωθούν ξεχωριστά και κατά επιλογή στο mode user έτσι όπως επιθυμεί ο εκάστοτε αναβάτης.
 

6τάχυτο DCT κιβώτιο και μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα

Το Forza 750 χρησιμοποιεί ένα 6τάχυτο DCT κιβώτιο με δυνατότητα επιλογής εντελώς  αυτόματης χρήσης ή ημι-αυτόματη αλλαγή σχέσεων μέσω paddles στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα επιλογής 4 προγραμμάτων αλλαγής σχέσεων του DCT, με το επίπεδο 1 να είναι το πιο χαλαρό και το επίπεδο 4 να κρατάει μέχρι ψηλά τις στροφές και να κατεβάζει σχέσεις νωρίτερα. Ακολούθως, το Forza είναι από τα πιο οικονομικά σκούτερ στα κυβικά αυτά, αφού η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Συνεπώς, η αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 13,2 λίτρων, ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα.
 

Τρία νέα χρώματα διαθέσιμα για το 2025

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι διάταξης 41mm και ψαλίδι φτιαγμένο από αλουμίνιο. Η πίσω ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη. Επιπλέον, στο σύστημα πέδησης το Forza 750 χρησιμοποιεί δύο δίσκους 320 χιλιοστών και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, σε συνεργασία με δικάναλο ABS της εταιρείας Bosch. Ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα μπορεί να χωρέσει ένα κράνος full-face, όλα τα φώτα είναι LED, ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με smartphone. Η υποδοχή USB-C έχει μετακινηθεί στο τιμόνι για αυξημένη πρακτικότητα.  Τέλος, η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 236 κιλά. Τρία νέα χρώματα είναι διαθέσιμα για το 2025: Mat Warm Ash Metallic, Iridium Gray Metallic και Mat Ballistic Black Metallic (all-black look).