Η τωρινή γενιά του Suzuki Katana εμφανίστηκε το 2018 στην έκθεση Intermoto της Γερμανίας και συνεχίζει σταδιακά να εξελίσσεται από τότε, με την τελευταία αλλαγή να έρχεται το 2022, με την έλευση του ride-by-wire. Tώρα φαίνεται ότι η Suzuki είναι έτοιμη να προχωρήσει σε νέες αλλαγές, στον κινητήρα και το ντεπόζιτο.
To ΚΑΤΑΝA Meeting πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2019 και έκτοτε είναι μια κεντρική εκδήλωση για τους ιδιοκτήτες του μοντέλου στην Ιαπωνία. Φέτος, 1,118 μοτοσυκλέτες και 1,244 επισκέπτες βρέθηκαν εκεί, παρά τον άστατο καιρό που επικρατούσε στο Hamamatsu Fruit Park Tokinosumika.
Πέρα από τον εορταστικό χαρακτήρα της εκδήλωσης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η συνομιλία μεταξύ του προέδρου της Suzuki, Toshihiro Suzuki, και των μηχανικών που είναι υπεύθυνοι για την ανάπτυξη του Katana.
“Προφανώς θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τον ηλεκτρονικό έλεγχο, αλλά προσωπικά θέλω την αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα, οπότε ελπίζω το επόμενο μοντέλο να είναι 1100cc”, ξεκίνησε ο Keisuke Namekawa, από το γκρουπ των μηχανικών που ασχολούνται με τον κινητήρα του Katana.
Τον λόγο πήρε μετά ο Hiroki Matsushita, που σχεδίασε το ντεπόζιτο του τωρινού Katana και ανέφερε ότι θα πρέπει να αυξηθεί η χωρητικότητά του, καθώς τα σχόλια των ιδιοκτητών αναφέρουν ότι το 12λιτρο ντεπόζιτο δεν είναι αρκετό.
Οι αλλαγές αυτές υποστηρίχθηκαν και από τον διευθυντή του τμήματος ανάπτυξης, Tetsuji Nojiri, ο οποίος όμως ανέφερε ότι στον τομέα του πίνακα οργάνων, το Suzuki Katana θα παραμείνει και στην επόμενη γενιά του με μια μονόχρωμη LCD οθόνη, χωρίς όμως να αποκλείει την υιοθέτηση μιας πιο σύγχρονης οθόνης σε κάποιο επόμενο στάδιο.