Ετοιμάζει την Superveloce 1000 η MV Agusta και την ειδκή έκδοση Serie Oro
Επιστροφή στα τετρακύλινδρα supersport από την MV
Superveloce σχεδιασμός, κινητήρας Brutale με 208 άλογα
Τελική που φτάνει τα 320 χλμ/ω και κενό βάρος στα 194 κιλά
Ειδική έκδοση Serie Oro και αγωνιστικό πακέτο
Επιστροφή στα τετρακύλινδρα supersport από την MV
Από το 2022 είχαμε δει στην EICMA από την MV Agusta την Superveloce 1000 με τον τετρακύλινδρο κινητήρα μέγιστης απόδοσης 208 αλόγων. Η παραγωγή της περιορισμένης σειράς Oro θα ξεκινήσει στο 3ο τέταρτο του έτους και όπως φαίνεται θα ακολουθηθεί και από ένα μοντέλο παραγωγής. Προς το παρόν η εταιρεία δραστηριοποιούνταν κυρίως με τρικύλινδρους κινητήρες αφού την supersport F4 δεν ακολούθησε μία αντίστοιχη μοτοσυκλέτα. Υπάρχει βέβαια το τετρακύλινδρο Hypernaked Brutale 1000 με τους 208 ίππους χωρίς fairing, αλλά μαζί με το Rush είναι τα μόνα τετρακύλινδρα μοντέλα της εταιρείας.
Superveloce σχεδιασμός, κινητήρας Brutale με 208 άλογα
Στην νέα Superveloce 1000 η MV Agusta συνδυάζει τον neo-retro σχεδιασμό που έχει λάβει πολύ θετικές αντιδράσεις από το μοτοσυκλετιστικό κοινό με τον πολύ ισχυρό κινητήρα της Brutale. Το καμπυλωτό fairing από ανθρακονήματα με τον ενσωματωμένο LED, στρογγυλό προβολέα εμπρός είναι παρόμοιο με αυτό του τρικύλινδρου Superveloce 800 υπάρχουν όμως μεγάλες διαφορές στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας όπου συναντάμε ένα αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι που αποκαλύπτει τον τροχό αλουμινίου-καλλιτέχνημα με το σχήμα αστέρι στον οποίο τοποθετείται ελαστικό διαστάσεων 200/55, 17 ιντσών. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 998cc, έχει 16 ακτινικά ως προς τρεις κάθετους άξονες τοποθετημένες βαλβίδες με αναλογία συμπίεσης 13,4:1 και μπιέλες τιτανίου, αποδίδει 208 άλογα στις 13.000 σαλ και 116,5 Nm στις 11.000 σαλ. Για να καταφέρει ο αναβάτης να δαμάσει την ωμή αυτή δύναμη, όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθήματα δίνουν το παρόν όπως το Traction Control, Launch Control και Wheelie Control και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το Quickshifter 2 κατευθύνσεων και το Cruise Control.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τελική που φτάνει τα 320 χλμ/ω και κενό βάρος στα 194 κιλά
Στοιχείο που ξεχωρίζει στην μοτοσυκλέτα αυτή είναι η εξάτμιση με τις τέσσερεις απολήξεις κάτω από τη σέλα, μία φιλοσοφία που μας παραπέμπει στην εποχή των 90s που τελικά εγκατέλειψαν οι περισσότεροι κατασκευαστές για να βελτιώσουν την κατανομή βάρους στις μοτοσυκλέτες, τοποθετώντας τις εξατμίσεις χαμηλότερα και πιο κοντά στο κέντρο τους. Φήμες λένε πως η τελική του Superveloce 1000 θα αγγίζει τα 320 χλμ/ω, δικαιώνοντας έτσι και το όνομά της, ενώ τα φτερά στο fairing της θα παράγουν 39,2 κιλά κάθετης δύναμης. Το σωληνωτό πλαίσιο Trellis έχει προέλθει μεταποιημένο από την Brutale 1000 RR ενώ στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Öhlins και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ TTX επίσης της Öhlins από την οποία κατασκευάζεται και το σταμπιλιζατέρ του τιμονιού. Τα εξαρτήματα αυτά είναι ημι-ενεργητικά και ρυθμίζονται ηλεκτρονικά. Για την πέδηση έχει φροντίσει η Brembo με δυο monoblock δαγκάνες εμπρός με 4 έμβολα η κάθε μία και μία διπίστονη δαγκάνα πίσω ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει cornering ABS της Continental. Σύμφωνα με την MV Agusta το βάρος της άνευ υγρών ανέρχεται στα 194 κιλά ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρων.
Ειδική έκδοση Serie Oro και αγωνιστικό πακέτο
Στον πίνακα οργάνων της Superveloce 1000 βρίσκεται μία TFT οθόνη 5,5 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και εγκατεστημένο πλοηγό όπως επίσης και σύστημα προστασίας από κλοπή με ιχνηλάτηση μέσω GPS. Η MV Agusta δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την τιμή της νέας Superveloce 1000 ενώ μεγάλη γκάμα αγωνιστικών αξεσουάρ θα είναι διαθέσιμη στους αγοραστές όπως η ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της arrow που ανεβάζει την απόδοση στα 212 άλογα και μειώνει το βάρος της μοτοσυκλέτας κατά 2 κιλά ώστε να ζυγίζει 192 κιλά στεγνή. Μέσα στον μήνα η απλή έκδοση της MV Agusta Superveloce 1000 που θα βγει στην παραγωγή κανονικά και όχι σε περιορισμένα κομμάτια, εμφανίστηκε καταχωρημένη στις αρχές της Αυστραλίας σε μάυρο χρώμα μάλιστα και όχι κόκκινο και με όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα για να οδηγείται νόμιμα στον δρόμο (βάση πινακίδας, καθρέπτες στις απολήξεις εκατέρωθεν του τιμονιού). Διαφορετικοί είναι επίσης οι τροχοί ενώ το βάρος της αναφέρεται ότι σταματάει στα 207 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο και το μεταξόνιό της είναι 1.415 χλστ. Η λογική λέει πως η έκδοση αυτή θα είναι ο διάδοχος της Serie Oro ενώ η τιμή της παραμένει άγνωστη.