Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
  • Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
  • Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
  • Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
  • Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
  • Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT
  • Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT

Έτοιμο για έγκριση το νέο KTM 1390 Super Duke GT

Εγκρίσεις τύπου μαρτυρούν τα νέα χαρακτηριστικά του 1390 Super Duke GT
Κινητήρας LC8-V2 1350 κυβικών με 190 ίππους και Cam-Shift
Παρόμοιο εμφανισιακά με το 1390 Super Duke R
Θα είναι το πρώτο μοντέλο με το νέο αυτόματο κιβώτιο της KTM;

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Εγκρίσεις τύπου μαρτυρούν τα νέα χαρακτηριστικά του 1390 Super Duke GT

To 2025 φέρνει το νέο μοντέλο της ΚTM 1390 Super Duke GT πλήρως ανανεωμένο σε εμφάνιση και τεχνικά χαρακτηριστικά. Ήταν γνωστό από κατασκοπικές φωτογραφίες που είχαν δημοσιευθεί ότι η KTM ετοίμαζε ένα νέο Super Duke GT με ακόμα πιο ισχυρό κινητήρα και ισχύ και νέα εμφάνιση. Το νέο KTM 1390 Super Duke GT αντικαθιστά τον προκάτοχό του 1290 και τα τεχνικά δεδομένα που αποκαλύπτονται στις εγκρίσεις τύπου δείχνουν σημαντικές διαφορές και αναβαθμίσεις.
 

Κινητήρας LC8-V2 1350 κυβικών με 190 ίππους και Cam-Shift

Ο νέος κινητήρας LC8-V2 1350 κυβικών εκατοστών θα αποδίδει 190 ίππους στις 10.000 σ.αλ. και η τελική ταχύτητα του αναμένεται να φτάνει έως και τα 250χλμ/ώρα. Ο κινητήρας θα διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (Cam-Shift) και η ροπή του θα είναι 145 Nm στις 8.000 σ.α.λ. Ως μέτρο σύγκρισης, ο προκατοχος του, το 1290, διέθεται 1.301 κυβικά και 15 ίππους με 141 Nm ροπή. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η KTM φαίνεται να περιορίζει τον V2 κινητήρα και επιτρέπει στην GT να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα τελική ενώ στην Duke φτάνει τα 270 χλμ/ώρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Παρόμοιο εμφανισιακά με το 1390 Super Duke R

Το πλαίσιο του νέου μοντέλου είναι αναθεωρημένο και κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο με αποτέλεσμα η νέα ΚΤΜ να ζυγίζει 3 κιλά λιγότερο από την 1290, φτάνοντας τα 233 κιλά με πλήρες ρεζερβουάρ. Η νέα GT μπορεί επίσης να μεταφέρει 13 κιλά περισσότερο βάρος φτάνοντας το μέγιστο 472 κιλά. Η ζελατίνα της είναι επίσης ανασχεδιασμένη με δυνατότητα ρύθμισης. Η νέα GT είναι 8mm πιο κοντή από την 1290 αλλά και πιο πλατιά στα 929 χιλιοστά. Το ύψος της κυμαίνεται από 1.299 χιλιοστά έως 1.399 χιλιοστά. Στο εμφανισιακό κομμάτι φαίνεται ότι το νέο ΚΤΜ 1390 Super Duke GT θα παρόμοιο πρόσωπο με το νέο KTM 1390 Super Duke R  το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2024.
 

Θα είναι το πρώτο μοντέλο με το νέο αυτόματο κιβώτιο της KTM;

Στα ηλεκτρονικά του βοηθήματα δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν θα διαθέτει μπροστινό ραντάρ όπως το 1290 Super Adventure. Επίσης δεν αναφέρεται η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου η οποία προς το παρόν εκτιμάται στα 23 λίτρα. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών εξοπλισμένοι με φρένα Brembo. Παραμένει ασαφές αν θα κυκλοφορήσουν δύο εκδόσεις του νέου GT με ή χωρίς ημι-ενεργητική ανάρτηση απο την WP. Το 1290 είναι διαθέσιμο μόνο με την ηλεκτρονική ανάρτηση. Τα ελαστικά θα είναι διαστάσεων 20/70ZR17 μπροστά και 190/55ZR17 πίσω. Αναμένεται ακόμα να μάθουμε αν θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα εξοπλιστεί με το νέο αυτόματο κιβώτιο της KTM.