Η Honda δημιουργεί Trademark για το CBR400R Four

Η Honda δημιουργεί Trademark για το CBR400R Four

Η μικρή σπορ κατηγορία αναγεννιέται
Κατοχυρώνει το εμπορικό της σήμα
Το πρώτο σπορ 400άρι 4-κύλινδρο της Honda μετά από καιρό
Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα έρθει στην Ευρώπη

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Η μικρή σπορ κατηγορία αναγεννιέται

Μετά από μια αισθητά μεγάλη περίοδο ηρεμίας για τη μικρή σπορ κατηγορία, και ενώ τίποτα δεν πρόδιδε πως αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα, η Kawasaki μας σόκαρε με την ανακοίνωση της για το Ninja ZX-4R και Ninja ZX-4RR. Μέχρι τότε, η ιδέα ενός υψηλόστροφου τετρατρακύλινδρου εν σειρά sportbike μικρού κυβισμού θύμιζε όνειρο θερινής νυκτός, όμως τώρα όμως τα πράγματα δείχνουν πως οι μικροί “Ninja” δεν θα είναι μόνοι για πολύ. Η Honda ανακοίνωσε την αίτηση δημιουργίας εμπορικού σήματος για το “CBR400R Four”.
 

Κατοχυρώνει το εμπορικό της σήμα

Η αίτηση, που πραγματοποιήθηκε στις 27 Αυγούστου στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ιαπωνίας, αφορά τη χρήση του σήματος για “αυτοκινούμενα οχήματα δύο και τριών τροχών, των στοιχείων και των εξαρτημάτων τους” και δεν μπορεί παρά να ερμηνευτεί ως τίποτα άλλο παρά μια εν σειρά τετρακύλινδρη σπορ μηχανή!
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πρώτο σπορ 400άρι 4-κύλινδρο της Honda μετά από καιρό

Τα πρωταρχικά μοντέλα CBR400(τα πρώτα CBR για να είμαστε ακριβείς) έκαναν την εμφάνιση τους το 1983, με έναν αερόψυκτο εν σειρά τετρακύλινδρο που χρησιμοποιούσε τον μηχανισμό “REV” για τις βαλβίδες, προκάτοχο του συστήματος VTEC της Honda. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει ένα CBR400R για την Ιαπωνική αγορά, όμως στην πραγματικότητα είναι ένα δικύλινδρο CBR500R με μειωμένη διάμετρο κυλίνδρου από 66.8 χιλιοστά σε 56.6. Με το έμβολο να παραμένει στα 67mm, μικραίνει τον δικύλινδρο των 471 κυβικών στα 399, επιτρέποντας στο CBR400R να εμπίπτει σε διαφορετικής κατηγορίας άδεια οδήγησης στην Ιαπωνία. Προσθέτοντάς το “Four” στο όνομα του εμπορικού σήματος της, η Honda προσπαθεί αδιαμφισβήτητα πλέον να το διαχωρίσει από το υπάρχων δικύλινδρο.
 

Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα έρθει στην Ευρώπη

Η απόκτηση εμπορικού σήματος δεν αποτελεί ποτέ εγγύηση ότι θα δούμε ένα ολοκληρωμένο προϊόν στην κυκλοφορία, αλλά μας προϊδεάζει ότι η εταιρεία εργάζεται πάνω σε αυτό. Είναι πολύ νωρίς να πούμε αν η Honda θα φέρει το CBR400R στην αγορά, παρΆ όλα αυτά έχουμε σοβαρά δείγματα ότι το έχει προχωρήσει αρκετά εφόσον ξεκινά να δεσμεύει την εμπορική ονομασία του.