LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γραμμική η απόδοση του συστήματος πέδησης με το ABS να κάνει πολύ καλά τη δουλειά του όταν αυτό χρειαστεί.

Οι αναρτήσεις δίνουν προτεραιότητα στην καθημερινή μετακίνηση και εξαφανίζουν τις περισσότερες ανωμαλίες με μεγάλη άνεση.

Πλαίσιο-φρένα-αναρτήσεις

Σε σχέση με το σπορ YZF-R3 η Yamaha δεν προχώρησε σε αλλαγές στους συγκεκριμένους τομείς. Έτσι, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του παρέμεινε ως είχε, κάτι που ισχύει τόσο για το μακρύ ατσάλινο ψαλίδι όσο και για το συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ. Το αμορτισέρ έχει επίσης μεταφερθεί αυτούσιο από τη μικρή σπορ μοτοσικλέτα της Yamaha και φέρει ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου του. Στον τομέα των φρένων μπροστά βλέπουμε μια διπίστονη δαγκάνα που συνδυάζεται με δίσκο διαμέτρου 290 χλστ., ενώ πίσω ο δίσκος έχει διάμετρο 220 χλστ. και φέρει δαγκάνα μονού εμβόλου. Στα φρένα η εικόνα συμπληρώνεται από το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος το οποίο ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ