Κινητήρας

    Κινητήρας

    Ο τετρακύλινδρος εν σειρά, 16-βάλβιδος κινητήρας 599 κ.εκ. της CBR600RR, αποδίδει 121 Ps (89 kW) στις 14.250 σαλ. και ροπή 63 Nm στις 11.500 σαλ. Για την επίτευξη της ισχύος σε τόσο υψηλές στροφές, τα υλικά που χρησιμοποιούνται στους εκκεντροφόρους, τα ελατήρια των βαλβίδων και το στροφαλοφόρο άξονα, έχουν αναβαθμιστεί εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αντοχή και υποδειγματική διαχείριση των δυνάμεων αδράνειας στις υψηλές στροφές. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 67mm x 42,5mm, με σχέση συμπίεσης 12.2:1.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     
    Κάθε στοιχείο της εισαγωγής, των θαλάμων καύσης και της εξαγωγής έχει εξελιχθεί, από την τελευταία φορά που η CBR600RR κυκλοφόρησε στην Ευρώπη. Για την παροχή επαρκούς  ποσότητας αέρα στις υψηλές στροφές, η διάμετρος του σώματος ψεκασμού είναι 44 mm. Η διαδρομή που ακολουθεί ο αέρας από το εσωτερικό της πεταλούδας γκαζιού μέχρι τις βαλβίδες εισαγωγής, έχει διαμορφωθεί έτσι, ώστε να επιτρέπει την ιδανική λειτουργία ολόκληρου του αυλού, ελαχιστοποιώντας την πτώση πίεσης στην πλευρά της εισαγωγής.
     
    Ο συνδυασμός της ομαλής ροής εισαγωγής και του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού Throttle By Wire (TBW) παρέχει ομαλό έλεγχο του γκαζιού, κυρίως στο μερικό του άνοιγμα από την πλήρως κλειστή θέση. Οι αυλοί εισαγωγής έχουν επανασχεδιαστεί, αυξάνοντας τη ροή κατά 2,2%.
     
    Ο χρονισμός των βαλβίδων έχει επίσης βελτιστοποιηθεί: οι βαλβίδες εισαγωγής κλείνουν αργότερα κατά 5°, ενώ οι βαλβίδες εξαγωγής ανοίγουν 5° νωρίτερα, βελτιώνοντας την απόδοση της εισαγωγής του μείγματος καυσίμου/αέρα και της εξαγωγής των καυσαερίων. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 27,5 mm και των βαλβίδων εξαγωγής 22,5 mm. Για μέγιστη απόδοση ψύξης γύρω από την κυλινδροκεφαλή, επιλέχθηκαν μακριά μπουζί που επιτρέπουν στο χιτώνιο ψύξης να πλησιάσει τόσο τα μπουζί όσο και τις έδρες των βαλβίδων εξαγωγής.
     
    Η πολλαπλή εξαγωγής 4-2-1 κατασκευάζεται από σωληνώσεις μεγάλης διατομής για βέλτιστη ροή των καυσαερίων στις υψηλές στροφές. Το πάχος των τοιχωμάτων τους έχει σχεδιαστεί προσεκτικά με στόχο το ελάχιστο βάρος. Ο καταλύτης είναι επίσης μεγαλύτερος, αφού διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη συμμόρφωση του κινητήρα με τις προδιαγραφές EURO5.
     
     
    Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) διαχειρίζεται την αναπήδηση του πίσω τροχού σε γρήγορα κατεβάσματα σχέσεων και απότομα φρεναρίσματα. Επίσης, μειώνει τη δύναμη που απαιτείται για το χειρισμό του, κατά 32% σε σχέση με ένα συμβατικό συμπλέκτη και χρησιμοποιεί έκκεντρα από χυτό αλουμίνιο και βελτιστοποιημένα διάκενα, με στόχο την καλύτερη αίσθηση στη μανέτα.
     

    Σελίδα 1HONDA CBR600RR - Η μεγάλη επιστροφή στην Ευρώπη
    Σελίδα 2Κινητήρας
    Σελίδα 3Ηλεκτρονικά Κινητήρα
    Σελίδα 4Πλαίσιο
    Σελίδα 5Στυλ και εξοπλισμός
    Σελίδα 6Αξεσουάρ
    Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά