Πλαίσιο
Για αυτή την τελευταία εκδοχή της CBR600RR, οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda εξέτασαν εξονυχιστικά όλες τις προσφερόμενες λύσεις για μείωση βάρους και αύξηση των επιδόσεων της μοτοσυκλέτας, ώστε να αποδώσει στο μέγιστο η Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων της Bosch (αντί των 5 αξόνων του μοντέλου 21YM) που αποτελεί το βασικό ενορχηστρωτή του πακέτου ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η αναβαθμισμένη IMU, είναι το ΅κλειδίΆ για τις εκρηκτικές επιδόσεις της μοτοσυκλέτας. Υπολογίζει ταχύτατα τις δυναμικές παραμέτρους σε πολλαπλά επίπεδα, αξιολογώντας τα δεδομένα που λαμβάνει 100 φορές το δευτερόλεπτο, ώστε μέσω του αλγορίθμου της Honda να διαχειρίζεται τόσο το HSTC όσο και το Cornering ABS, το οποίο είναι μια νέα τεχνολογία για τη 24YM CBR600RR.
Το σύστημα Cornering ABS είναι 2,5kg ελαφρύτερο από το ηλεκτρονικό σύστημα ΅Combined-ABSΆ της προηγούμενης γενιάς. Χρησιμοποιεί μονάδα ABS και ECU της Nissin – που λαμβάνουν δεδομένα από την IMU και διαβάζουν το ρυθμό επιβράδυνσης και ολίσθησης από τους αισθητήρες ταχύτητας του εμπρός και πίσω τροχού, για τη διαχείριση της πίεσης πέδησης στην ευθεία και στις στροφές.
Το Rear Lift Control είναι επίσης ένα νέο χαρακτηριστικό και χρησιμοποιεί πληροφορίες από την IMU για να μεγιστοποιεί την απόδοση πέδησης και ταυτόχρονα να ελαχιστοποιεί την τάση ανύψωσης του πίσω τροχού.
Η CBR600RR εξοπλίζεται με ένα κοίλο, χυτό πλαίσιο αλουμινίου διπλής δοκού. Το μεταξόνιο είναι 1370mm, με τη γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού στις 24 o 06Ά και 100mm αντίστοιχα. Το μήκος από τον άξονα του ψαλιδιού μέχρι τον άξονα του τροχού είναι 569mm. Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι επίσης 150g ελαφρύτερο από του προηγούμενου μοντέλου, και το κάθε εξάρτημά του έχει επανασχεδιαστεί για εξοικονόμηση βάρους και για να προσφέρει την επιθυμητή ισορροπία ακαμψίας. Το βάρος της μοτοσυκλέτας (πλήρες υγρών) είναι 193kg.
Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston USD 41mm προσφέρει υψηλής ποιότητας συμπεριφορά και ευκολία χειρισμού. επίσης, έχει 15mm μακρύτερα καλάμια που επιτρέπουν ευελιξία στις αλλαγές γεωμετρίας. Το πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της Showa λειτουργεί μέσω μοχλικού Pro-Link.
Μπροστά, δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν σε πλευστούς δίσκους 310mm. Μια κεντρική αντλία φρένων με ακτινικό έμβολο περιλαμβάνεται επίσης στο βασικό εξοπλισμό. Μία πίσω, μονοπίστονη δαγκάνα επενεργεί σε δίσκο 220mm. Τροχοί από χυτό αλουμίνιο συνδυάζονται με ελαστικά 120/70ZR17M/C μπροστά και 180/55ZR17M/C πίσω.
Το Honda Electronic Steering Damper (HESD) – σχεδιασμένο αποκλειστικά για τη CBR600RR - λειτουργεί σε συνάρτηση με την ταχύτητα και ελέγχεται από την ECU. Στις χαμηλότερες ταχύτητες, η κεντρική του βαλβίδα παραμένει ανοιχτή, μειώνοντας τη δύναμη απόσβεσης. Στις υψηλές ταχύτητες, η βαλβίδα κλείνει αυξάνοντας τη δύναμη απόσβεσης, εξασφαλίζοντας μέγιστη ευστάθεια.
Σελίδα 1 | HONDA CBR600RR - Η μεγάλη επιστροφή στην Ευρώπη |
Σελίδα 2 | Κινητήρας |
Σελίδα 3 | Ηλεκτρονικά Κινητήρα |
Σελίδα 4 | Πλαίσιο |
Σελίδα 5 | Στυλ και εξοπλισμός |
Σελίδα 6 | Αξεσουάρ |
Σελίδα 7 | Τεχνικά χαρακτηριστικά |