Ηλεκτρονικά Κινητήρα

    Ηλεκτρονικά Κινητήρα

    Το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW) που χρησιμοποιεί η CBR600RR, προέρχεται από την CBR1000RR-R Fireblade, έχοντας προηγουμένως εξελιχθεί στην RC213V-S. Στα χειριστήρια του δεξιού γκριπ ενσωματώνεται ένας αισθητήρας θέσης γκαζιού - Acceleration Position Sensor (APS). Αυτός δίνει εντολή στην ECU, που με τη σειρά της στέλνει σήμα στο μοτέρ του TBW που ελέγχει την πεταλούδα γκαζιού. Το ελατήριο επαναφοράς και η αντίσταση που δημιουργείται από το APS προσφέρουν μία εντελώς φυσική αίσθηση και έλεγχο του γκαζιού, παρέχοντας την ίδια δυνατότητα ελέγχου και αίσθηση σε όλο το εύρος στροφών και γωνίας ανοίγματος του δεξιού γκριπ.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     
    Το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που συνδυάζεται με το TBW προέρχεται επίσης από τη Fireblade. Το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) 9-επιπέδων (με δυνατότητα απενεργοποίησης) επεμβαίνει βάσει δεδομένων που λαμβάνει από το ρυθμό ολίσθησης (παρακολουθεί το ρυθμό με τον οποίο αλλάζει η ολίσθηση με βάση την αναλογία της ταχύτητας περιστροφής μεταξύ του εμπρός/πίσω τροχού) ώστε να μετριάσει ένα απότομο σπινάρισμα. Αυτό προσφέρει ομαλή και άμεση διαχείριση της πρόσφυσης, με λογισμικό που αναπτύχθηκε μετά από την πολύτιμη πληροφόρηση κορυφαίων αναβατών από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της HRC. Το επίπεδο 1 (Level 1) έχει τη μικρότερη παρέμβαση και το επίπεδο 9 (Level 9) τη μεγαλύτερη.
     
    Υπάρχουν τρία default προφίλ οδήγησης: Mode 1 (Γρήγορη Οδήγηση), Mode 2 (Απολαυστική Οδήγηση) και Mode 3 (¶νετη Οδήγηση). Προσφέρονται επίσης 2 προφίλ User με δυνατότητα παραμετροποίησης των διαθέσιμων επιλογών. Ο αναβάτης μπορεί να πραγματοποιεί εναλλαγή μεταξύ των διαθέσιμων προφίλ κατά τη διάρκεια της οδήγησης (από το διακόπτη που βρίσκεται στο αριστερό γκριπ), όπως και το επίπεδο του HSTC, όταν έχει επιλεχθεί το προφίλ User 1 ή 2.
     
    Η παράμετρος Power (P) προσφέρει τα επίπεδα 1-5, με το 1 να προσφέρει την απόλυτη μέγιστη ισχύ. Το Engine Brake (EB) διαχειρίζεται το φρένο κινητήρα με κλειστό το γκάζι μεταξύ των επιπέδων 1-3, με το 1 να προσφέρει το μέγιστο φρένο κινητήρα. Το Wheelie (W) προσφέρει τα επίπεδα 1-3 (και απενεργοποίηση) με το 1 να εξασφαλίζει την ελάχιστη παρέμβαση.
     
    Το σύστημα Wheelie Control χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που συλλέγει η IMU για τη γωνία της CBR600RR κατά τον διαμήκη άξονα, μαζί με εκείνες από τους αισθητήρες ταχύτητας του μπροστινού και του πίσω τροχού, για τη βέλτιστη διαχείριση της ροπής και της ανύψωσης του εμπρός τροχού, χωρίς να θυσιάζεται η επιτάχυνση της μοτοσυκλέτας.
     
    Το quick shifter που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό προσφέρει ταχύτατες αλλαγές σχέσεων, με μειωμένο χρόνο διακοπής της παροχής καυσίμου κατά τις αλλαγές και αστραπιαία, ομαλή παροχή ροπής αμέσως μετά την αλλαγή. Προσφέρει ρύθμιση αίσθησης 3 επιπέδων.
     

    Σελίδα 1HONDA CBR600RR - Η μεγάλη επιστροφή στην Ευρώπη
    Σελίδα 2Κινητήρας
    Σελίδα 3Ηλεκτρονικά Κινητήρα
    Σελίδα 4Πλαίσιο
    Σελίδα 5Στυλ και εξοπλισμός
    Σελίδα 6Αξεσουάρ
    Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά