Στυλ και εξοπλισμός

    Στυλ και εξοπλισμός

    Η σχεδίαση της CBR600RR εξασφαλίζει εντυπωσιακή εμφάνιση και παράλληλα προσφέρει δύο σημαντικές αναβαθμίσεις στον τομέα της απόδοσης: ως μία πλήρως εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα δρόμου, πετυχαίνει τον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας στην κατηγορία, 0,555 (με τον αναβάτη σε αγωνιστική στάση σώματος), ενώ τα αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) βελτιώνουν την ευστάθεια της μοτοσυκλέτας κατά την είσοδο στις στροφές και την ικανότητά της να στρίβει κατά την επιτάχυνση.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

      
    Το σλόγκαν το οποίο ακολούθησε η ομάδα εξέλιξης της Honda για το σχεδιασμό του σώματος της μοτοσυκλέτας ήταν «Λειτουργική σχεδίαση με στόχο τις υψηλές επιδόσεις στην πίστα». Οι σχεδιαστές εφάρμοσαν όσα είχαν μάθει από την παραγωγή της CBR1000RR-R Fireblade, και νωρίτερα από την προερχόμενη από το MotoGP, RC213V-S, εστιάζοντας στη συγκέντρωση των μαζών της μοτοσυκλέτας στο κέντρο.
     
    Ως αποτέλεσμα αυτής της σχεδιαστικής προσέγγισης, οι μοντέρνοι, εξαιρετικά συμπαγείς προβολείς LED, τα φλας και η μονάδα του ABS είναι ελαφρύτερα σε σύγκριση με το παρελθόν. Η θέση οδήγησης έχει επίσης γίνει σκόπιμα πιο ευέλικτη για χρήση στο δρόμο αλλά και την πίστα: το κάλυμμα του ρεζερβουάρ βρίσκεται 10 χιλιοστά χαμηλότερα, επιτρέποντας στον αναβάτη να γίνεται ένα με τη μοτοσυκλέτα στις υψηλές ταχύτητες, για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση. Η λεπτή σχεδίασή του επιτρέπει επίσης στα χέρια του αναβάτη να έχουν πιο φυσική θέση στις υψηλές ταχύτητες. Η ζελατίνα είναι τοποθετημένη με κλίση 38°, για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση σε σχέση με οποιαδήποτε θέση οδήγησης επιλέξει ο αναβάτης στην πίστα. Το ύψος της σέλας είναι 820 χιλιοστά.
     
    Η σχεδίαση του μεσαίου τμήματος του φέρινγκ επικεντρώνεται στη μέγιστη απόδοση ψύξης, ενώ η ταχύτητα ροής και η πίεση του αέρα στο εμπρός φτερό έχουν βελτιστοποιηθεί. Το κάτω μέρος του φέρινγκ εκτείνεται σχεδόν μέχρι τον πίσω τροχό και είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διοχετεύει τη ροή του αέρα προς τα κάτω. Αυτό μειώνει την πίεση του αέρα που προσπίπτει άμεσα στο ελαστικό, μειώνοντας τη συνολική αεροδυναμική αντίσταση.
     
    Τα αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) δημιουργούν κάθετη δύναμη - διατηρώντας φορτισμένο το εμπρός ελαστικό κατά την είσοδο τη στροφής, καθώς ο αναβάτης παίρνει κλίση και απελευθερώνει το μπροστινό φρένο - για αυξημένη πρόσφυση και πληροφόρηση. Η συνολική ευστάθεια στις στροφές βελτιώνεται και κατΆ επέκταση η ταχύτητα που διατηρεί η μοτοσυκλέτα. Έχοντας σχεδιαστεί με προσοχή στη λεπτομέρεια, τα winglets δεν επηρεάζουν την ευελιξία χειρισμού της μοτοσυκλέτας, ενώ τα κατακόρυφα διαμορφωμένα άκρα τους αποτρέπουν τη δημιουργία στροβιλισμών.
     
    Μία έγχρωμη οθόνη TFT περιλαμβάνει προγράμματα Street, Circuit και Mechanic. Μία ένδειξη Shift-Up χρησιμοποιεί 5 λευκά οριζόντια LEDs επάνω από την κεντρική οθόνη, που ενεργοποιούνται και αναβοσβήνουν στις προκαθορισμένες στροφές για αλλαγή σχέσης. Προβάλλονται πληροφορίες όπως χρόνος γύρου, αριθμός γύρων και ταχύτερος γύρος.
     
    Όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED. Οι διπλοί προβολείς έχουν χαμηλό βάρος και προσφέρουν τον απαραίτητο χώρο για τη βέλτιστη ροή του αέρα, μέσω του κεντρικού αεραγωγού τύπου ram-air. Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) της Honda συνεργάζεται με τη μονάδα του ABS και ενεργοποιεί τα εμπρός και πίσω αλάρμ σε ένα ξαφνικό δυνατό φρενάρισμα, ώστε να προειδοποιήσει τους άλλους οδηγούς.
     
    Το σύστημα Honda Ignition Security System (HISS) χρησιμοποιεί αμφίδρομο έλεγχο μεταξύ των κωδικών που βρίσκονται στο κλειδί της μοτοσυκλέτας και στην ECU του κινητήρα, ώστε να μην υπάρχει τρόπος να εκκινήσει ο κινητήρας χωρίς το κλειδί. Μια κόκκινη λυχνία LED στον πίνακα οργάνων αναβοσβήνει κάθε 2,5 δευτερόλεπτα για 24 ώρες αφού έχει σβήσει ο κινητήρας, αλλά ακόμη και όταν σταματήσει να αναβοσβήνει, το HISS εξακολουθεί να είναι σε λειτουργία.
     
    Μία μικρή, τελευταία και αξιοσημείωτη λεπτομέρεια: Η CBR600RR αναδεικνύει το αγωνιστικό DNA της με το χαρακτηριστικό φτερό της Honda στο κάλυμμα του ρεζερβουάρ – όπως ακριβώς η RC213V-S.
     

    Σελίδα 1HONDA CBR600RR - Η μεγάλη επιστροφή στην Ευρώπη
    Σελίδα 2Κινητήρας
    Σελίδα 3Ηλεκτρονικά Κινητήρα
    Σελίδα 4Πλαίσιο
    Σελίδα 5Στυλ και εξοπλισμός
    Σελίδα 6Αξεσουάρ
    Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά